Creativity4Better 2024: Ce surprize dezvăluie organizatorii cu două săptămâni înainte de marele eveniment
Cu doar două săptămâni înainte de mult așteptata Conferință Globală IAA „Creativity4Better”, organizatorii anunță două momente spectaculoase ce vor completa programul ediției din acest an, pe 20 noiembrie, la Face Convention Center.
Este vorba de : un show inovator de up-cycling vestimentar – ReFashion Show, care explorează cum reutilizarea articolelor vestimentare poate conduce la soluții creative și o deschidere artistică impresionantă cu muzică live susținută de Emi Drăgoi și Marius Moga.
ReFashion – un proiect inovator ce redefinește moda prin up-cycling creativ
Alegeri 2024
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
ReFashion Show va aduce în prim-plan modul în articolele vestimentare utilizate pot fi transformate în piese originale, punând în valoare resursele existente printr-o abordare ingenioasă. Acest proiect este curatoriat de trei personalități recunoscute in lumea modei și a styling-ului:
Ovidiu Buta – stilist renumit și un povestitor vizual cunoscut pentru colaborările cu Vogue, GQ și prezentări de modă din întreaga lume, va aduce o notă de eleganță și viziune globală asupra conceptului de up-cycling.
Lena Criveanu – designer de modă și fondatoare a Urban Fashion School, va îmbina creativitatea artistică cu expertiza financiară, pregătind noile generații să adopte o perspectivă inovatoare asupra modei.
Joaquin Bonilla – povestitor creativ cu rădăcini în Mexic și o legătură profundă cu România, expert în brand-building, va prezenta viziuni captivante prin experiențe imersive în modă.
Într-o lume marcată de consumerism excesiv, în care tendințele se schimbă rapid, este esențial să reconsiderăm relația noastră cu moda și cu resursele pe care le consumăm. Astfel, prin intermediul proiectului ReFashion, oferim inspirație pentru a demonstra cum articolele vestimentare, adesea considerate depășite sau uzate, pot fi transformate în piese originale, din nou „la modă”.
Acest proiect a fost posibil cu sprijinul partenerilor: Lenor, Pantene si agenției Godmother
Spectacol de excepție încă din primele minute ale conferinței
Creativity4Better își propune să surprindă publicul încă din primele minute cu un program artistic special de muzică live susținut de Emi Drăgoi, supranumit „regele jazzului la acordeon,” și Marius Moga, unul dintre speakerii conferinței. Colaborarea lor muzicală inedită promite o atmosferă vibrantă, ce va insufla energia creativă în întreaga sală, stabilind tonul evenimentului.
Creativity4Better continuă să ofere participanților experiențe semnificative, promovând valori fundamentale și stimulând inovația în toate domeniile creative. Pe 20 noiembrie, la Face Convention Center, publicul este invitat să descopere cum creativitatea poate transforma un business convențional într-un succes extraordinar. Mai multe detalii despre ediția din acest an sunt disponibile pe www.iaaglobal.org/creativity4better.
Conferința globală IAA „Creativity4Better” 2024 se bucură de sprijinul partenerilor săi: Kaufland, Raiffeisen Bank – Presenting Partners; Coca-Cola, Ploom, P&G, Google – Gold Partners; Mastercard, Dacia, Stella Artois, Nepirockcastle – Partners. Food experience by Tazz. Coffee experience – Nespresso. Connectivity Partner – Vodafone.
Parteneri media: RTL – Partener international; Radio Guerrilla, ProTV, IQ Ads, Phoenix Media, Euromedia, Profit.ro, Pagina de media, Progresiv, Wall-street.ro, 9AM, Kudika, Garbo, avocat.net, Universal Solutions.
Supporting Partners: Kubis Interactive, Golin, Starcom, Skepsis, Oveit.
***
Despre IAA România
IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.