CSID: Adolescentii, moda si alcoolul
Recent, cercetatorii americani au dat publicitatii rezultatele unui studiu menit sa puna pe ganduri orice parinte.
Adolescentii care poarta tricouri, sepci sau accesorii incriptionate de firmele producatoare de bauturi au un risc crescut de a dezvolta dependenta de alcool.
Este prima cercetare de acest fel care face legatura intre produsele promotionale si pericolul pe care il reprezinta pentru sanatate abuzul de bauturi alcoolice.
Alegeri 2024
12:16
Cine intră în turul doi al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
12:08
Cine intră în turul 2. Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr
12:07
Cine intră în turul 2. Ce arată cel mai recent sondaj, publicat cu două zile înaintea alegerilor
11:57
Ce salariu are președintele României. Unde se situează Klaus Iohannis față de alți șefi de stat din Europa
Specialistii au ajuns la aceasta concluzie dupa ce au studiat comportamentul a 6.500 de adolescenti cu varstele intre 10 si 14 ani. Iar tinerii care incep sa consume alcool inaintea varstei de 15 ani au un risc de patru ori mai mare de a deveni dependenti si unul de sapte ori mare de a fi implicati intr-un accident auto, fata de cei care beau dupa 21 de ani.
Numai in Statele Unite ale Americii, trei milioane de adolescenti prefera aceste articole vestimentare inscriptionate.