Ce-a patit un pasager in timpul zborului in Caraibe: mesajul sau a fost distribuit de 3 mil. de ori
Plangerea unui calator frustrat catre o companie aeriana din Caraibe a ajuns online si a fost distribuita pe Twitter de 3 milioane de ori.
Arthur Hicks, un client nemultumit de compania aeriana la care a apelat pentru o vacanta in Caraibe a scris o plangere ce a ajuns intr-un ziar local unde a fost remarcata chiar de Sir Richard Branson, CEO-ul de la Virgin Group. Acesta a publicat-o pe blogul sau si pe pagina de Twitter iar scrisoarea a ajuns virala, conform Huffington Post.
Barbatul a folosit serviciile companiei LIAT, un grup din Caraibe care organizeaza zboruri catre Antilele Mici.
"Draga LIAT, vreau sa va comunic ca este foarte respectuos din partea voastra ca le oferiti pasagerilor un tur atat detaliat si complet al Caraibelor....Am fost intrigat de faptul ca am putut sa aterizam nu la unul sau doua, ci la 6 aeroporturi magnifice ieri. Cine vrea sa zboare oricum in acelasi avion pe toata durata calatoriei?" asa si-a inceput barbatul scrisoarea.
Arthur Hicks a multumit companiei pentru toate cele 6 opriri pentru a schimba cursele sau alimenta avioanele in timpul calatoriei iar finalul mesajului a fost scris in acelasi stil umoristic: "Pastrati-mi geanta! Oricum nu-mi placea de ea."
"Asa se scrie o plangere catre o companie aeriana" a comentat Sir Richard Branson.
Sursa: Huffington Post
Etichete: companie aeriana, pasageri, scrisoare, Richard Branson,
Dată publicare:
02-07-2013 14:11