Ce-a patit un pasager in timpul zborului in Caraibe: mesajul sau a fost distribuit de 3 mil. de ori
Plangerea unui calator frustrat catre o companie aeriana din Caraibe a ajuns online si a fost distribuita pe Twitter de 3 milioane de ori.
Arthur Hicks, un client nemultumit de compania aeriana la care a apelat pentru o vacanta in Caraibe a scris o plangere ce a ajuns intr-un ziar local unde a fost remarcata chiar de Sir Richard Branson, CEO-ul de la Virgin Group. Acesta a publicat-o pe blogul sau si pe pagina de Twitter iar scrisoarea a ajuns virala, conform Huffington Post.
Barbatul a folosit serviciile companiei LIAT, un grup din Caraibe care organizeaza zboruri catre Antilele Mici.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
"Draga LIAT, vreau sa va comunic ca este foarte respectuos din partea voastra ca le oferiti pasagerilor un tur atat detaliat si complet al Caraibelor....Am fost intrigat de faptul ca am putut sa aterizam nu la unul sau doua, ci la 6 aeroporturi magnifice ieri. Cine vrea sa zboare oricum in acelasi avion pe toata durata calatoriei?" asa si-a inceput barbatul scrisoarea.
Arthur Hicks a multumit companiei pentru toate cele 6 opriri pentru a schimba cursele sau alimenta avioanele in timpul calatoriei iar finalul mesajului a fost scris in acelasi stil umoristic: "Pastrati-mi geanta! Oricum nu-mi placea de ea."
"Asa se scrie o plangere catre o companie aeriana" a comentat Sir Richard Branson.
Sursa: Huffington Post
Etichete: companie aeriana, pasageri, scrisoare, Richard Branson,
Dată publicare:
02-07-2013 14:11