A mâncat un nugget de pui și a rămas „desfigurată”. Părinții unei fetițe au dat în judecată un mare restaurant fast-food
Cuplul din Florida a declarat că filiala McDonald's de la ei din oraș a vândut un nugget de pui foarte fierbinte. Cea mică a scăpat bucata de pui și i-a căzut pe picior, lâsând-o cu o arsură cicatrizată.
Părinții furioși au dat în judecată restaurantul și cer mai mult de 15.000 de dolari despăgubiri.
Mama fetiței, pe atunci în vârstă de patru ani, a comandat de la drive-thru un meniu Chicken McNuggets pentru copii. Femeia a explicat în timpul procesului că fetița ei a scăpat nuggetul în poală, iar bucata de pui a rămas blocată între coapsa fetiței și centura de siguranță a mașinii.
„Chicken McNuggets din interiorul acelui Happy Meal erau nerezonabil și periculos de fierbinți și au provocat (victimei) arsuri ale pielii și cărnii din jurul coapselor", se arată în proces.
Conform mărturiilor din proces, copila a rămas „desfigurată și marcată" în urma incidentului.
McDonald's a servit mâncare „improprie pentru manipularea umană - ca să nu mai vorbim de consum" din cauza temperaturii, relatează Local10.com.
Avocatul familiei a declarat: „Utilizarea rezonabilă, previzibilă și intenționată este ca un copil să manipuleze această cutie. Legea implică o promisiune din partea unei corporații, în acest caz, a unui copil, că atunci când o va folosi conform destinației, va fi în siguranță. Nu a fost așa. Dacă se poate preveni, se poate avertiza. Ar trebui să avertizezi pe cineva despre asta. Dacă nu faci asta, atunci ești răspunzător."
Atât McDonald's, cât și franciza, Upchurch Foods, neagă orice vină.
„Doamna Holmes a cumpărat 32 de Chicken McNuggets în acea zi. Dovezile vor arăta (că pentru) 31 dintre ele nu a existat nicio problemă", a spus Scott Yount, avocatul care reprezintă McDonald's, conform Mirror.
Reprezentanții companiei susțin că ceea ce se întâmplă cu un McNugget odată ce părăsește ghișeul de la drive-thru este în afara controlului lor.
„Luăm în serios fiecare plângere și, cu siguranță, pe cele care implică siguranța alimentelor noastre și experiențele clienților noștri. Această problemă a fost analizată cu atenție. Asigurarea unui standard ridicat de siguranță și calitate a alimentelor înseamnă respectarea unor politici și proceduri stricte pentru fiecare produs pe care îl gătim și îl servim. Aceste politici și proceduri au fost respectate în acest caz și, prin urmare, nu suntem de acord, cu respect, cu afirmațiile reclamantului”, a transmis McDonald's într-o declarație.