(P) Planul Mars pentru generațiile viitoare

photo mars 3

Mediul de afaceri are o responsabilitate enormă atunci când vine vorba de sănătatea planetei noastre, de care depinde inclusiv prosperitatea fiecăruia dintre noi.

Astfel, în mod firesc, Mars - unul dintre cei mai mari producători de alimente și hrană pentru animale din lume - a elaborat un plan de sustenabilitate prin care își asumă angajamentul pe termen lung pentru combaterea unor amenințări globale, precum schimbările climatice sau încălcarea drepturilor omului. La nivelul comunităților în care activează, compania atrage atenția asupra necesității adoptării unor noi modele de aprovizionare și se implică în programe de susținere a fermierilor. Strategia de dezvoltare a Mars ține întotdeauna cont nu doar de performanța propriei afaceri, ci și de bunăstarea oamenilor și a planetei.

Sustainable in a Generation, planul lansat de Mars în urmă cu 2 ani, a stabilit obiective ambițioase pentru a avea un un impact pozitiv în comunitățile în care activează. Astfel, susținerea inițiativelor pentru micii fermieri și a egalității de gen, reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, protejarea pădurilor, dezvoltarea unor lanțuri de aprovizionare sustenabile, au devenit un scop în sine pentru companie.

Programul beneficiază de o investiție de 1 miliard de dolari și cuprinde trei piloni importanți de acțiune, fiecare cu etape de implementare și obiective proprii:

Healthy planet - reducerea impactului asupra mediului înconjurător, ținând cont de recomandările comunității științifice, pentru a asigura sănătatea planetei. Astfel, Mars își dorește ca până în anul 2050 să reducă cu 67% emisiile de gaze cu efect de seră în cadrul lanțului său valoric.

Citește și
Cele 14 cuvinte scrise de Cristian Tudor Popescu, imediat după ce Călin Georgescu a ajuns pe primul loc în rezultatele parțiale ale alegerilor prezidențiale

Thriving people - îmbunătățirea semnificativă a mediul de muncă pentru un milion de oameni prin creșterea veniturilor, respectarea drepturilor omului și crearea mai multor oportunități pentru femei.

Nourishing wellbeing – sprijinirea, prin intermediul ştiinţei, inovaţiei şi al marketingului responsabil, a miliarde de oameni și a animalelor lor de companie, pentru a duce o viață mai fericită și mai sănătoasă.

Deși aceste obiective fac parte dintr-o strategie pe termen lung, compania publică anual rapoarte pentru a comunica progresul înregistrat.

 

De asemenea, o etapă esențială în implementarea planului Sustainable in a Generation a fost identificarea celor mai importante zece materii prime din lanțurile de aprovizionare, de la orez și pește, la mentă și ulei de palmier. A urmat apoi crearea unor programe speciale care să răspundă provocărilor de sustenabilitate. De exemplu, Cocoa for Generations este programul conceput pentru a conduce, până în anul 2025, către un lanț de aprovizionare cu cacao complet sustenabil și cu trasabilitate. Deși la început de drum, acest plan are deja rezultatele remarcabile. Peste 180.000 de fermieri au primit bonificații pentru producția certificată, s-au distribuit peste 3,5 milioane de puieți de arbori de cacao și 74.530 de fermieri au beneficiat de cursuri de bune practici agricole.

 

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali, „turbat“ după primele rezultate la prezidențiale: candidatul pe care l-a călcat în picioare
Gigi Becali, „turbat“ după primele rezultate la prezidențiale: candidatul pe care l-a călcat în picioare

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!

ADVERTORIAL | Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al sezonului, vine la Cluj pe 24 noiembrie 2024!

(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră

EGGER, unul dintre angajatorii de top din Moldova, este cel mai mare colector și reciclator de lemn uzat din România.

(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele
(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele

MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, devine pionier al transformării spitalului dintr-un spațiu al vindecării într-unul care îmbină medicina, educația și arta.

Recomandări
Alegeri prezidențiale, turul 1. Rezultate provizorii România: Georgescu pe primul loc, luptă strânsă între Ciolacu și Lasconi
Alegeri prezidențiale, turul 1. Rezultate provizorii România: Georgescu pe primul loc, luptă strânsă între Ciolacu și Lasconi

Candidatul independent Călin Georgescu conduce în continuare cu 22,86% din voturile exprimate, după centralizarea a peste 99% din procesele verbale, fiind urmat de Marcel Ciolacu (19,22%) şi Elena Lasconi (19,14%).  

Rezultatele alegerilor prezidențiale din România, în presa străină: Cutremur politic, un candidat pro-rus produce surpriza
Rezultatele alegerilor prezidențiale din România, în presa străină: Cutremur politic, un candidat pro-rus produce surpriza

Ultranaţionalistul Călin Georgescu, „venit de nicăieri”, îi devansează în primul tur al alegerilor prezidenţiale din România pe premierul de centru-stânga Marcel Ciolacu şi pe liberala Elena Lasconi, scrie POLITICO.

 

Nicolae Ciucă, după rezultatele provizorii: Este un eşec pe care trebuie să îl asumăm toată echipa de conducere a PNL
Nicolae Ciucă, după rezultatele provizorii: Este un eşec pe care trebuie să îl asumăm toată echipa de conducere a PNL

Candidatul PNL la alegerile prezidenţiale, Nicolae Ciucă, a declarat că rezultatul obţinut în primul tur al alegerilor prezidenţiale este un "eşec" care trebuie asumat de el şi de întreaga echipă de conducere a partidului.