(P) Planul Mars pentru generațiile viitoare

photo mars 3

Mediul de afaceri are o responsabilitate enormă atunci când vine vorba de sănătatea planetei noastre, de care depinde inclusiv prosperitatea fiecăruia dintre noi.

Astfel, în mod firesc, Mars - unul dintre cei mai mari producători de alimente și hrană pentru animale din lume - a elaborat un plan de sustenabilitate prin care își asumă angajamentul pe termen lung pentru combaterea unor amenințări globale, precum schimbările climatice sau încălcarea drepturilor omului. La nivelul comunităților în care activează, compania atrage atenția asupra necesității adoptării unor noi modele de aprovizionare și se implică în programe de susținere a fermierilor. Strategia de dezvoltare a Mars ține întotdeauna cont nu doar de performanța propriei afaceri, ci și de bunăstarea oamenilor și a planetei.

Sustainable in a Generation, planul lansat de Mars în urmă cu 2 ani, a stabilit obiective ambițioase pentru a avea un un impact pozitiv în comunitățile în care activează. Astfel, susținerea inițiativelor pentru micii fermieri și a egalității de gen, reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, protejarea pădurilor, dezvoltarea unor lanțuri de aprovizionare sustenabile, au devenit un scop în sine pentru companie.

Programul beneficiază de o investiție de 1 miliard de dolari și cuprinde trei piloni importanți de acțiune, fiecare cu etape de implementare și obiective proprii:

Healthy planet - reducerea impactului asupra mediului înconjurător, ținând cont de recomandările comunității științifice, pentru a asigura sănătatea planetei. Astfel, Mars își dorește ca până în anul 2050 să reducă cu 67% emisiile de gaze cu efect de seră în cadrul lanțului său valoric.

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Thriving people - îmbunătățirea semnificativă a mediul de muncă pentru un milion de oameni prin creșterea veniturilor, respectarea drepturilor omului și crearea mai multor oportunități pentru femei.

Nourishing wellbeing – sprijinirea, prin intermediul ştiinţei, inovaţiei şi al marketingului responsabil, a miliarde de oameni și a animalelor lor de companie, pentru a duce o viață mai fericită și mai sănătoasă.

Deși aceste obiective fac parte dintr-o strategie pe termen lung, compania publică anual rapoarte pentru a comunica progresul înregistrat.

 

De asemenea, o etapă esențială în implementarea planului Sustainable in a Generation a fost identificarea celor mai importante zece materii prime din lanțurile de aprovizionare, de la orez și pește, la mentă și ulei de palmier. A urmat apoi crearea unor programe speciale care să răspundă provocărilor de sustenabilitate. De exemplu, Cocoa for Generations este programul conceput pentru a conduce, până în anul 2025, către un lanț de aprovizionare cu cacao complet sustenabil și cu trasabilitate. Deși la început de drum, acest plan are deja rezultatele remarcabile. Peste 180.000 de fermieri au primit bonificații pentru producția certificată, s-au distribuit peste 3,5 milioane de puieți de arbori de cacao și 74.530 de fermieri au beneficiat de cursuri de bune practici agricole.

 

Articol recomandat de sport.ro
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită
Acuzații grave! Englezii susțin că grupa în care poate ajunge România la Mondial a fost măsluită

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
Alegeri locale 2025. Pentru a vota este nevoie de un document de identitate. Ce trebuie să știe cei cu carte electronică
Alegeri locale 2025. Pentru a vota este nevoie de un document de identitate. Ce trebuie să știe cei cu carte electronică

Sute de tehnicieni STS lucrează în schimburi în aceste zile, ca să rezolve problemele ce apar în secții. Deja sunt ocupați, pentru că în sâmbătă seară se pun în funcțiune tabletele pentru înregistrarea și verificarea alegătorilor.

R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești
R. Moldova a solicitat energie de avarie din România, după ce sudul Ucrainei a rămas fără curent în urma atacurilor rusești

Moldelectrica a anunțat că atacurile rusești din regiunea Odesa au lăsat fără curent sudul Ucrainei și au afectat fluxurile energetice din zonă.

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete
A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița, însă poate fi folosită doar la toalete

A început să curgă apa la robinetele locuitorilor din Prahova și Dâmbovița. Va dura, însă, până va ajunge peste tot, pentru că rețeaua are peste 700 de kilometri.