(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

p

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară între 27 Octombrie și 22 Decembrie o campanie de consumatori.

Consumatorii pot câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

Înscrierea se realizează prin înscrierea bonului fiscal care trebuie să cuprindă minim un produs LOR Passione Rossa pe siteul campaniei https://www.lorcoffee.ro/.

L'OR Passione Rossa, această gamă exclusivă de cafea prăjită în stil italian a luat naștere din parteneriatul de prestigiu dintre L'OR și Ferrari Hypercar. Colaborarea dintre aceste două mărci emblematice combină pasiunea pentru cafea cu spiritul revoluționar al tehnicii și măiestriei italienie și creează o călătorie senzorială care rezonează atât cu iubitorii de cafea, cât și cu pasionații de motorsport.

Noua gamă L’OR Passione Rossa include două noi blenduri prăjite în stil italian, ediție limitată:
- Maranello Espresso (cafea capsule 52g și cafea boabe, 450g), un amestec echilibrat și bogat, cu note rafinate de fructe roșii și ciocolată neagră, care exprimă eleganța în adevăratul sens al cuvântului.
- Imola Ristretto (cafea capsule, 52g), un ristretto intens și puternic, cu arome complexe, textură cremoasă și note de fructe uscate de vară.

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Oana Neamţu, General Manager South Central Europe Jacobs Douwe Egberts spune “Suntem încântați să vă prezentăm noua noastră colecție ediţie limitată L’OR Passione Rossa. Această colecție este concepută pentru a vă trezi simțurile și pentru a vă permite să experimentați puterea și intensitatea L’OR X Ferrari. De asemenea, suntem încântaţi să oferim consumatorilor L’OR o experienţa premium pe circuitul de la Imola în 2025 prin campania de consumatori care este în desfăşurare până pe 22 Decembrie. Legătura dintre cele două mărci emblematice este evidentă: pasiunea comună și angajamentul pentru excelență, combinând în acelaşi timp tehnologia avansată și măiestria umană.”

Parteneriatul dintre L’OR Espresso și Ferrari se extinde dincolo de gama de produse. Brandul L’OR Espresso va avea vizibilitate în timpul curselor Ferrari World Endurance Championship (WEC), inclusiv Ferrari 499P Hypercar. L’OR Espresso va fi servit și în zonele de ospitalitate ale echipei Ferrari Hypercar, oferind o experiență premium echipei de curse, partenerilor și invitaților VIP la evenimentele WEC la nivel global.

Despre L'OR Espresso
L'OR Espresso este creat pentru a oferi o experiență premium a cafelei, îmbinând pasiunea pentru măiestrie cu sustenabilitatea. Ca parte a grupului JDE Peet's, L'OR Espresso susține un viitor durabil al cafelei prin programul Common Grounds și promovează schimbări pozitive în industria cafelei, asigurând și generațiilor viitoare plăcerea de a savura cafeaua.

Pentru mai multe informații, vizitați site-ul L’OR la https://www.lorcoffee.ro/.

Articol recomandat de sport.ro
Reacția uluitoare a rușilor, după ce Anastasia Potapova a ales cetățenia austriacă: ”Ce a câștigat ea pentru noi?”
Reacția uluitoare a rușilor, după ce Anastasia Potapova a ales cetățenia austriacă: ”Ce a câștigat ea pentru noi?”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
ÎCCJ contestă din nou la CCR legea privind pensiile speciale din Justiție: „Discriminează magistrații”
ÎCCJ contestă din nou la CCR legea privind pensiile speciale din Justiție: „Discriminează magistrații”

Înalta Curte de Casație și Justiție (ÎCCJ) a decis, vineri, să sesizeze din nou Curtea Constituțională a României (CCR) în privința legii pensiilor speciale ale magistraților.

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Noua strategie de securitate a SUA conţine câteva cuvinte dure la adresa Europei. Trump dezvăluie ce își dorește pentru lume
Noua strategie de securitate a SUA conţine câteva cuvinte dure la adresa Europei. Trump dezvăluie ce își dorește pentru lume

Noua strategie de securitate naţională a lui Donald Trump, publicată discret joi, conţine câteva cuvinte dure la adresa Europei, sugerând că aceasta se află într-un declin civilizaţional, şi acordă relativ puţină atenţie Orientului Mijlociu şi Africii.