(P) CUPRA lansează ȋn România primul showroom CUPRA Garage

cupra

Brandul CUPRA a adăugat pe harta Bucureștiului prima locație CUPRA Garage.

Noul showroom auto este deschis publicului larg și disponibil pentru oricine dorește să experimenteze identitatea și particularitățile modelelor CUPRA.

Prima locație CUPRA la nivel național

CUPRA este un brand provocator, în concordanță cu vremurile actuale, urban și independent, iar noua locație însumează perfect aceste caracteristici. La fel cum mașinile CUPRA reușesc să se evidențieze într-un peisaj urban dinamic, CUPRA Garage reușește să surprindă individualitatea brandului și inovația acestuia.

În timp ce ambianța a fost concepută pentru a crea același sentiment de entuziasm și pasiune contemporană pe care îl simți atunci când conduci o CUPRA, elemente ca performanța pură, tehnologia concentrată pe utilizator dar și design-ul sofisticat fac din CUPRA Garage reprezentarea fizică ideală a mărcii.

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Acest spațiu inovativ și futurist este situat ȋn Blvd.Theodor Pallady, Nr. 42 B, la showroom-ul GTT Motors și oferă o experiență exclusivă a brandului CUPRA pe care fiecare împătimit auto o poate experimenta în cadrul unei vizite în această locație.

"Este nevoie de o abordare strategică ȋn ceea ce privește alegerea unei noi locații, deoarece trebuie să fie recunoscut totodată și potențialul pieței unde se face lansarea. CUPRA este un brand neconvențional, iar CUPRA Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locală. Dorim să generăm experiențe unice și emoționale, iar faptul că avem propria noastră locație în showroom-ul CUPRA Garage din București, confirmă faptul că ne transformăm ambiția în realitate.”, a declarat Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.

Ce le pregătește CUPRA clienților săi

Brandul CUPRA își dorește să lase o amprentă în memoria clienților săi prin experiențe unice și memorabile. Inaugurarea noului showroom este prilejul perfect pentru a demonstra încă o dată că este un brand actual și inovator, care își propune să se extindă și să ȋși popularizeze noul concept, atât la nivel național cât și internațional.

În prezent, ȋn showroom sunt expuse CUPRA Born - o mașină 100% electrică, precum și cel mai puternic model al mărcii de până acum, CUPRA Formentor VZ5. Performanța și electrificarea sunt caracteristici reprezentative ale mărcii CUPRA și stau la baza strategiei de dezvoltare și consolidare a business-ului pentru anii care urmează.

„După cum am menționat, CUPRA reprezintă performanța contemporană. In viitor, această performanță va fi una electrică, dar plină de emoție.

•           CUPRA Formentor VZ5 demonstrează impresionant de unde provine marca. Este cel mai înalt nivel de performanță ȋn ceea ce CUPRA poate oferi, dar și un tribut adus rădăcinilor noastre din cursele de automobile – un adevărat răsfăț pentru pasionații de mașini.

•           CUPRA Born, pe de altă parte, arată încotro se îndreaptă călătoria, aducând cu sine multe dintre aceste elemente specifice sportului cu motor, în prezent.” a menţionat Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.

Anul trecut brandul a lansat prima sa mașină 100% electrică - CUPRA Born, dând astfel startul unei noi generații electrice a mărcii. Born s-a bucurat de succes ȋncă de la momentul lansării oficiale, făcând parte dintre cei șapte finaliști la premiile European Car of the Year 2022. Acesta a fost al doilea an consecutiv în care CUPRA a fost selectată, după nominalizarea Formentor în 2021. 

Care sunt planurile de viitor? În 2024, va fi lansată CUPRA Tavascan, a doua mașină complet electrică, urmată de reprezentarea tangibilă a conceptului electric urban prin UrbanRebel, în 2025.

În plus, alte două vehicule marca CUPRA vor fi lansate până la sfârșitul anului 2025: un SUV electric complet nou precum și modelul CUPRA Teramar, cu versiuni mild-hybrid și plug-in-hybrid, având o autonomie electrică de aproximativ 100 km, ce se va alinia noilor generații de vehicule electrice.

Planuri de viitor la nivel global

Obiectivul pe care cei de la CUPRA și l-au setat este acela de a produce anual peste cinci sute de mii de automobile urbane electrice pentru diferitele mărci corporative din Martorell.

În același timp, marca își propune să democratizeze mobilitatea electrică și să o facă cât mai accesibilă clienților săi, prin intermediul viitorul model derivat din UrbanRebel Concept.

CUPRA plănuiește să-și dubleze vânzările, rețeaua de distribuție și cifra de afaceri la 5 miliarde de euro. De asemenea, brandul și-a planificat pentru următorul an dublarea numărului de experți ȋn vânzări, la nivel global.

Dacă nu ai avut încă ocazia de a te urca la volanul unui model CUPRA, reprezentanții brandului te așteaptă la noul showroom CUPRA Garage pentru o experiență ce anticipează performanțele viitorului.

 

Articol recomandat de sport.ro
Reacția uluitoare a rușilor, după ce Anastasia Potapova a ales cetățenia austriacă: ”Ce a câștigat ea pentru noi?”
Reacția uluitoare a rușilor, după ce Anastasia Potapova a ales cetățenia austriacă: ”Ce a câștigat ea pentru noi?”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, în conferința de presă pe care a susținut-o la Palatul Victoria, dacă salariul minim în România va ”rămâne înghețat” și în anul 2026.   

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Ilie Bolojan, întrebat dacă o demite pe ministrul Mediului, Diana Buzoianu: ”Nu voi da azi un punct de vedere fără echivoc”
Ilie Bolojan, întrebat dacă o demite pe ministrul Mediului, Diana Buzoianu: ”Nu voi da azi un punct de vedere fără echivoc”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, într-o conferinţă de presă la Palatul Victoria, dacă o demite pe Diana Buzoianu, ministrul Mediului, pentru criza apei potabile din judeţele Prahova şi Dâmboviţa.