(P) Cupa Tymbark Junior. Elevii se întrec în cea mai mare competiție dedicată micilor fotbaliști

Cupa Tymbark Junior

Pentru al 3-lea an consecutiv, elevi cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, băieți și fete, joacă fotbal cu bucurie și pasiune pentru a demonstra că merită să rămână în competiție și să câștige titlul de campioni ai Cupei Tymbark Junior.

Departajarea celor mai bune echipe de fotbal va avea loc în cadrul Marii Finale care se va desfășura la începutul lunii iunie.

Până atunci, toți cei 131.580 de elevi care s-au înscris în ediția 2018-2019 a campionatului, joacă fotbal cu multă ambiție pentru a promova în toate etapele competiției Cupa Tymbark Junior.

Competiția se desfășoară la nivel național și este organizată de către Federația Română de Fotbal și Maspex Romania, prin brandul Tymbark, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale.

Citește și
Filmare terifiantă. „Nici în războiul din Iugoslavia nu am văzut așa ceva!” Șofer român de TIR blocat trei zile pe autostrada distrusă de inundațiile din Spania

Compania Maspex Romania se implică de mai mult timp în acțiuni care vizează stimularea copiilor pentru practicarea sportului precum și stimularea conștientizării de către cei mici a importanței siguranței personale.

Programe precum ”Start la mișcare cu Tedi” sau ”Școala siguranție Tedi” se bucură și ele, alături de Cupa Tymbark Junior, de interesul a zeci de mii de elevi din toată țara.

Cupa Tymbark Junior vizează atât descoperirea de talente, cât și încurajarea practicării mișcării și a sportului de către copii. Ambasadorul competiției este MIODRAG BELODEDICI, dublu câștigător al Cupei Campionilor Europeni, jucător de bază în Echipa Națională a României în anii ‘90.

Cupa Tymbark Junior, întrecere la fotbal adresată elevilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, fete și băieți, se află în cel de-al 3-lea an al activității sale.

După doi ani în care numărul de elevi înscriși în competiție a depășit toate așteptările (122.691 elevi în anul competițional 2016-2017 și 124.759 elevi în 2017-2018), cel de-al 3-lea an al competiției a adus o nouă surpriză plăcută organizatorilor: 131.580 de elevi din toată țara s-au înscris la start cu dorința de a deveni campioni ai Cupei Tymbark Junior.

În luna octombrie 2018, Cupa Tymbark Junior, organizată de către Federația Română de Fotbal în parteneriat cu Maspex Romania și Ministerul Educației Naționale, s-a aflat pe lista scurtă a proiectelor care ar fi putut primi marele premiu la categoria „Participare” în cadrul UEFA Grow Awards.

Ne bucurăm foarte mult să vedem că proiectul Cupa Tymbark Junior crește de la an la an. Interesul pentru această competiție este tot mai susținut, elevii și profesorii sunt foarte implicați și determinați pentru a-și realiza obiectivul de a deveni campioni. Pentru noi, susținerea acestei competiții înseamnă emoții, bucurie, vise împlinite pentru copiii pasionați de fotbal. Dar, totodată, înseamnă peste o sută de mii de copii care fac sport, atât de necesar pentru o dezvoltare armonioasă”, a declarat Krzysztof Grabowski, Președinte Maspex Romania.

Cupa Tymbark Junior are două componente, una pentru echipele de băieți și una pentru echipele de fete și este structurată pe grupe de vârstă, după cum urmează: grupa de vârstă U8 - în care se pot înscrie elevii din clasa pregătitoare, clasa I și a II-a, grupa de vârstă U10 - în care se pot înscrie elevii din clasele a III-a și a IV-a și grupa de vârstă U12 - în care se pot înscrie elevii din clasele a V-a și a VI-a. În cadrul etapei zonale (băieți și fete), meciurile se dispută în 8 zone geografice ale României. Meciurile sunt programate astfel încât să nu fie perturbat programul de studiu al elevilor.

Miodrag Belodedici a participat la antrenamentul elevilor de la Vatra Dornei

Ambasadorul Cupei Tymbark Junior, Miodrag Belodedici, dublu câștigător al Cupei Campionilor Europeni, jucător de bază în Echipa Națională a României în anii ’90, a participat la antrenamentul elevilor din Vatra Dornei care se pregătesc intens pentru a-și îndeplini visul de a deveni campioni. Elevii s-au bucurat să aibă în preajma lor unul dintre jucătorii de legendă ai echipei naționale de fotbal și i-au ascultat cu mare atenție sfaturile.

A fost extraordinar de interesant pentru mine să văd, încă o dată, cum copiii pasionați de fotbal fac totul cu o implicare de om matur. În cei peste 2 ani de când sunt Ambasadorul Cupei Tymbark Junior, am avut ocazia să văd antrenându-se sau jucând în competiție sute de copii și, de fiecare dată, am fost plăcut impresionat de energia și dăruirea lor. Îi felicit și le spun încă o dată că îi voi susține pentru a-și urma pasiunea pentru fotbal”, a declarat Miodrag Belodedici.

Unul dintre elevii fotbalişti de la Vatra Dornei a avut parte și de o surpriză din partea marelui Belo care i-a făcut o vizită la Centrul de Plasament în care locuiește, copilul fiind orfan. Aici, fostul mare jucător a stat de vorbă cu tutorele copilului pe care l-a îndemnat să îl susțină în continuare pe elevul pasionat de fotbal şi să-l încurajeze să-şi urmeze visul de a deveni fotbalist.

Articol recomandat de sport.ro
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!

Trăim într-o lume agitată, care ne ține mereu în mișcare.

(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază
(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază

Profi este cel mai mare angajator privat de la noi, cu peste 28.000 de angajați în aproximativ 1.750 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 870 de localități urbane și rurale.

(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament
(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament

Pe întreaga durată a lunii octombrie, abonatele (dar și abonații) Regina Maria pot dona mamelor lor mamografia inclusă integral din abonament.

Recomandări
Corespondență Știrile PRO TV | Măsuri extreme luate de civili în apropierea Casei Albe. Ce s-ar putea întâmpla după alegeri
Corespondență Știrile PRO TV | Măsuri extreme luate de civili în apropierea Casei Albe. Ce s-ar putea întâmpla după alegeri

Lupta pentru Casa Albă rămâne strânsă între Donald Trump și Kamala Harris. Potrivit sondajelor, candidata democraților are un avantaj în rândul femeilor, iar republicanul are de partea sa mai mulți bărbați.

Cine erau românii care au murit în inundațiile din Spania. Dana, Gabi și fiica lor au fost prinși de viitură în garaj
Cine erau românii care au murit în inundațiile din Spania. Dana, Gabi și fiica lor au fost prinși de viitură în garaj

Forța viiturii care a măturat cartierele de la marginea Valenciei și a luat zeci de vieți se vede în imaginile filmate de localnici care trăiau în același bloc cu o familie de români.

Doi soți din Brașov au părăsit Anglia și au pariat pe turismul din România. „Asta este cea mai mare bucurie a noastră”
Doi soți din Brașov au părăsit Anglia și au pariat pe turismul din România. „Asta este cea mai mare bucurie a noastră”

10% dintre românii plecați în străinătate lucrează în restaurante sau hoteluri. Au învățat acolo ce înseamnă industria ospitalității, iar azi cu banii câștigați ori accesând fonduri europene dezvoltă în țară afaceri în turism.