(P) Cupa Tymbark Junior. Elevii se întrec în cea mai mare competiție dedicată micilor fotbaliști

Cupa Tymbark Junior

Pentru al 3-lea an consecutiv, elevi cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, băieți și fete, joacă fotbal cu bucurie și pasiune pentru a demonstra că merită să rămână în competiție și să câștige titlul de campioni ai Cupei Tymbark Junior.

Departajarea celor mai bune echipe de fotbal va avea loc în cadrul Marii Finale care se va desfășura la începutul lunii iunie.

Până atunci, toți cei 131.580 de elevi care s-au înscris în ediția 2018-2019 a campionatului, joacă fotbal cu multă ambiție pentru a promova în toate etapele competiției Cupa Tymbark Junior.

Competiția se desfășoară la nivel național și este organizată de către Federația Română de Fotbal și Maspex Romania, prin brandul Tymbark, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale.

Citește și
Unde se pot duce voturile lui Călin Georgescu la parlamentare. Analist: „Există probleme”

Compania Maspex Romania se implică de mai mult timp în acțiuni care vizează stimularea copiilor pentru practicarea sportului precum și stimularea conștientizării de către cei mici a importanței siguranței personale.

Programe precum ”Start la mișcare cu Tedi” sau ”Școala siguranție Tedi” se bucură și ele, alături de Cupa Tymbark Junior, de interesul a zeci de mii de elevi din toată țara.

Cupa Tymbark Junior vizează atât descoperirea de talente, cât și încurajarea practicării mișcării și a sportului de către copii. Ambasadorul competiției este MIODRAG BELODEDICI, dublu câștigător al Cupei Campionilor Europeni, jucător de bază în Echipa Națională a României în anii ‘90.

Cupa Tymbark Junior, întrecere la fotbal adresată elevilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, fete și băieți, se află în cel de-al 3-lea an al activității sale.

După doi ani în care numărul de elevi înscriși în competiție a depășit toate așteptările (122.691 elevi în anul competițional 2016-2017 și 124.759 elevi în 2017-2018), cel de-al 3-lea an al competiției a adus o nouă surpriză plăcută organizatorilor: 131.580 de elevi din toată țara s-au înscris la start cu dorința de a deveni campioni ai Cupei Tymbark Junior.

În luna octombrie 2018, Cupa Tymbark Junior, organizată de către Federația Română de Fotbal în parteneriat cu Maspex Romania și Ministerul Educației Naționale, s-a aflat pe lista scurtă a proiectelor care ar fi putut primi marele premiu la categoria „Participare” în cadrul UEFA Grow Awards.

Ne bucurăm foarte mult să vedem că proiectul Cupa Tymbark Junior crește de la an la an. Interesul pentru această competiție este tot mai susținut, elevii și profesorii sunt foarte implicați și determinați pentru a-și realiza obiectivul de a deveni campioni. Pentru noi, susținerea acestei competiții înseamnă emoții, bucurie, vise împlinite pentru copiii pasionați de fotbal. Dar, totodată, înseamnă peste o sută de mii de copii care fac sport, atât de necesar pentru o dezvoltare armonioasă”, a declarat Krzysztof Grabowski, Președinte Maspex Romania.

Cupa Tymbark Junior are două componente, una pentru echipele de băieți și una pentru echipele de fete și este structurată pe grupe de vârstă, după cum urmează: grupa de vârstă U8 - în care se pot înscrie elevii din clasa pregătitoare, clasa I și a II-a, grupa de vârstă U10 - în care se pot înscrie elevii din clasele a III-a și a IV-a și grupa de vârstă U12 - în care se pot înscrie elevii din clasele a V-a și a VI-a. În cadrul etapei zonale (băieți și fete), meciurile se dispută în 8 zone geografice ale României. Meciurile sunt programate astfel încât să nu fie perturbat programul de studiu al elevilor.

Miodrag Belodedici a participat la antrenamentul elevilor de la Vatra Dornei

Ambasadorul Cupei Tymbark Junior, Miodrag Belodedici, dublu câștigător al Cupei Campionilor Europeni, jucător de bază în Echipa Națională a României în anii ’90, a participat la antrenamentul elevilor din Vatra Dornei care se pregătesc intens pentru a-și îndeplini visul de a deveni campioni. Elevii s-au bucurat să aibă în preajma lor unul dintre jucătorii de legendă ai echipei naționale de fotbal și i-au ascultat cu mare atenție sfaturile.

A fost extraordinar de interesant pentru mine să văd, încă o dată, cum copiii pasionați de fotbal fac totul cu o implicare de om matur. În cei peste 2 ani de când sunt Ambasadorul Cupei Tymbark Junior, am avut ocazia să văd antrenându-se sau jucând în competiție sute de copii și, de fiecare dată, am fost plăcut impresionat de energia și dăruirea lor. Îi felicit și le spun încă o dată că îi voi susține pentru a-și urma pasiunea pentru fotbal”, a declarat Miodrag Belodedici.

Unul dintre elevii fotbalişti de la Vatra Dornei a avut parte și de o surpriză din partea marelui Belo care i-a făcut o vizită la Centrul de Plasament în care locuiește, copilul fiind orfan. Aici, fostul mare jucător a stat de vorbă cu tutorele copilului pe care l-a îndemnat să îl susțină în continuare pe elevul pasionat de fotbal şi să-l încurajeze să-şi urmeze visul de a deveni fotbalist.

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară între 27 Octombrie și 22 Decembrie o campanie de consumatori.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Autoritatea Electorală Permanentă a făcut sesizare la Poliţie şi Parchet în cazul lui Călin Georgescu şi al altor candidaţi
Autoritatea Electorală Permanentă a făcut sesizare la Poliţie şi Parchet în cazul lui Călin Georgescu şi al altor candidaţi

Autoritatea Electorală Permanentă a făcut sesizare la organele de urmărire penală în cazul lui Călin Georgescu şi al altor candidaţi la alegerile prezidenţiale.

Cod galben de ninsori în 11 judeţe, vineri şi sâmbătă. Informare de vreme rea, în cea mai mare parte a ţării
Cod galben de ninsori în 11 judeţe, vineri şi sâmbătă. Informare de vreme rea, în cea mai mare parte a ţării

ANM a emis, joi, o atenţionare Cod galben de ninsori, valabilă până sâmbătă dimineaţa în zone din 11 judeţe, precum şi o informare de precipitaţii moderate cantitativ şi intensificări ale vântului, în restul ţării.  

România cumpără blindate de 1 miliard de euro de la Otokar. Ce prevede contractul încheiat de MApN
România cumpără blindate de 1 miliard de euro de la Otokar. Ce prevede contractul încheiat de MApN

România va cumpăra blindate ușoare COBRA II în valoare de peste 1 miliard de euro de la compania turcească Otokar. Potrivit contractului, cea mai mare parte din cele 1.059 de blindate vor fi fabricate în România.