(P) Case de marcat Bucureşti
Persoanele care deţin o casă de mascat au obligaţia de a-şi asigura un contract service pentru fiecare casă de marcat. Intervenţia (atât în perioada de garanţie cât şi post-garanţie) trebuie să fie efectuată de un personal specilalizat şi autorizat.
În funcţie de tipul intervenţiei necesare, un specialist se va deplasa la sediu, ori prin intermediul telefonului şi bine înţeles prin acces de la distanţă.
Despre deMarcat
DeMarcat.ro aparţine companiei MaxTech Sistem, o compania care activează pe piaţa din România, având o experienţă de mai bine de 15 ani în sisteme de gestiune şi fiscalizare.
Compania comercializează o gamă largă de echipamente, aplicaţii, accesorii şi consumabile de înaltă calitate.
DeMarcat – Servicii complete
Se oferă servicii complete, astfel încât lucrurile să funcţioneze la cote maxime. Compania integrează echipamente, interfeţe, conectează sisteme de gestiune, pentru că totul să fie sincronizat.
Consultanţă
În ceea ce priveşte partea de consultanţă deMarcat nu vă va spune ceea ce vreţi să auziţi, ci ceea ce este corect, astfel încât în urma informaţiilor pe care noi le furnizam dumneavoastră să luaţi decizia corectă.
Având în vedere faptul că pe piaţa au apărut noile case de marcat în conformitate cu noua legislaţie, fiecare casă de marcat pe care o oferim spre vânzare, este avizata conform reglementarilor în vigoare, iar în momentul în care veţi achiziţiona produsul societatea noastră vă va prezenta numărul avizului tehnic şi al autorizaţiei de distribuţie.
Casele de marcat moderne, puse pe piaţa din România de către deMarcat, sunt produse cu cele mai moderne tehnologii şi sunt pregătite pentru conectarea online ale serverelor ANAF, conectare care se va face doar în momentul în care ANAF decide acest lucru.
Trebuie să menţionăm faptul că, toate casele de marcat avizate sau care urmează să fie avizate, dispun de toate modulele necesare conectării la servere ANAF, atunci când se va solicita acest lucru. Şi asta pentru că sub sigiliul casei de marcat, pe placa de bază, exista un modem GPRS pentru transmisia pe reţelele de telefonie mobilă a datelor solicitate de ANAF, însă vorbim şi despre existent unui modul WI-FI pentru persoanele care doresc conectarea cu serverele ANAF.
Aceste module sunt active la ora actuală, iar casele de marcat sunt echipate deja cu ele. Pentru conectare este necesar, să fie inserat un SIM pt modemul GPRS.
O casă de marcat modernă, trebuie să conţină cel puţin următoarele:
- Memorie fiscală capabilă să memoreze minimum 1830 rapoarte Z fiscal;
- Jurnal Electronic, este o memorie internă cu capacitate minimă de 8Gb (aceasta memorie de 8Gb poate memora 40 milioane de linii; dacă ţinem cont că un bon mediu are 40 linii cu tot antet, conţinut produse vândute şi note de subsol, atunci un JE (jurnalul electronic) poate memora până la 1 milion de bonuri, ceea ce înseamnă că vorbim despre o cantitate imensă de bonuri pentru o mare majoritate a comercianţilor);
- Dispozitiv de comunicaţie, intern sau extern, necesar pentru conectarea cu serverele ANAF;
- Modem GPRS şi modul Wi-Fi instalate pe placa de bază, pregătite pentru conectarea cu serverul ANAF în momentul în care vor fi funcţionale.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.