(P) Abonament VOYO în campania Pepsi și Lay’s semnată DDB România. Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete

lays

Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională Pepsi și Lay’s semnată DDB România.

 

 

În pofida rezoluțiilor de care vorbește toată lumea, iarna e de fapt despre multe filme pe canapea unde ne ascundem de frig și de vremea rea și ne conservăm energia pentru vremuri mai însorite. Prin urmare, Pepsi și Lay’s și-au dorit să însoțească pasionații de film în serile dedicate bingingului.

Astfel, Pepsi dă startul filmelor fără întreruperi, iar ca asta să fie posibil trebuie să deschizi o pungă de Lay’s, astfel încât nevoia de a ronțăi ceva să nu-ți oprească filmul. De aici începe campania 360 (TV, digital & influenceri, in-store, etichete tematice pentru gamele Pepsi și Pepsi Max PET, activități în eCommerce, cinema, OOH și radio) lansată de DDB România – Câștigă cu cel mai bun duo de film! ce se desfășoară în perioada 15 ianuarie - 31 martie 2023.

„Filmul a fost mereu parte din planurile brandurilor PepsiCo, indiferent că vorbim de snacks sau băuturi, fiind un moment de consum preferat de majoritatea consumatorilor. Anul acesta, Pepsi și Lay’s joins forces și devin cel mai bun duo de film prezentat de Bobo, unul dintre cei mai talentați actori din România. Un concept ce ne-a oferit contextul potrivit pentru a aduce în prim plan cele două branduri printr-o serie de activități online și offline, dar și o promoție națională cu premii relevante pentru pasionații de film.”, au declarat reprezentanții Pepsi și Lay’s.

„Atunci când ești cuprins și implicat în atmosfera unui film bun, nu vrei ca cineva să te întrerupă. Din acest motiv, Pepsi & Lays susțin atmosfera filmului. Brandurile devin partenerii filmului și vin în întâmpinarea lui „aș bea ceva” sau „aș mânca ceva bun” care apar pe la jumătatea filmului.”, a explicat ideea care stă la baza campaniei Roxana Niță, Creative Director DDB România.

Citește și
Un român s-a însurat cu o prințesă din Africa și a devenit Sultan. Soția lui a venit în România pentru a-l susține în cariera politică

Și pentru ca această susținere să fie și mai faină, promoția oferă posibilitatea câștigării unor premii care merg mână în mână cu bingingul – garantat un abonament VOYO valabil o lună, în fiecare zi un smart TV alături de un abonament VOYO pe 1 an și 500 de lei pe oră pentru fanii loiali brandurilor.

În plus, creativii de la DDB au urmărit journey-ul iubitorilor de film și au atașat campaniei o puternică componentă în cinema. S-a continuat în in-store și eCommerce unde au fost dezvoltate activități cu premii pentru consumatori și materiale de promovare a Duo-ului perfect pentru o seară de film – în linie cu canalul și specificul lui. Iar la TV i s-a dat loc liber starului Bobo, care surprinde mereu, autentic și plin de umor. Totul pare mai simplu când ne uităm la un film, nu?

Echipele care au creat campania sunt formate din:

DDB România

Roxana Niţă – Creative Director
Ioana Dobrinescu – Strategy Director
Lorena Morea – Copywriter
Emilian Mocanu – Art Director
Cătălina Biro – Account Director
Bianca Greaca - Account Manager
Marian Mihăilescu – Senior DTP

PepsiCo România

Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager Pepsi
Cristina Marin – Brand Manager Lay’s
Iuliana Dragomir - CSD Senior Lead România
Vlad Vlădescu – Senior Brand Manager Lay’s
Eliza Calciu Șerban – East Balkans Marketing Manager Snacks PepsiCo România
Delia Corniciuc - Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo România

OMD România

Răzvan Meirosu - Media Director
Cristina Filipeanu – Media Account Lead
Maria Ilie – Media Account Lead
Alex Zamfir - Senior Media Manager
Irene Derasadurian – Senior Media Manager
Lucian Enculescu – Head of Digital
Anca Boia - Digital Account Lead
Cristina Siminea - Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Nicoleta Avram – Media Executive
Diana Dîrlău – Media Executive
Daniel- George Ene - Media Executive
Anca Coman – Media Executive
Luiza Popa – OOH director

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Viziunea noastră este de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global și prin susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni. 

DDB România este agenţia de creaţie membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România şi include agenţii specializate în servicii de creaţie, media, digital, branding, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale.

 

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!

ADVERTORIAL | Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al sezonului, vine la Cluj pe 24 noiembrie 2024!

(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră

EGGER, unul dintre angajatorii de top din Moldova, este cel mai mare colector și reciclator de lemn uzat din România.

(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele
(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele

MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, devine pionier al transformării spitalului dintr-un spațiu al vindecării într-unul care îmbină medicina, educația și arta.

Recomandări
România va intra deplin în Schengen. Anunțul făcut de Ursula von der Leyen | VIDEO
România va intra deplin în Schengen. Anunțul făcut de Ursula von der Leyen | VIDEO

Președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a anunțat, vineri, că România și Bulgaria vor intra deplin în Schengen.

Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum

Sunt sau nu sondajele de opinie din România o modalitate de a influența voturile electoratului înainte de alegeri? Unii analiști politici sunt de părere că da.

LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare

A început votul în diaspora pentru alegerile prezidențiale. Românii din străinătate au la dispoziție trei zile pentru a-și alege președintele.