La finele unui studiu derulat pe o perioada de cativa ani, oamenii de stiinta britanici au ajuns la concluzia ca o doza zilnica de aspirina ar putea elimina riscul de cancer de colon chiar si la persoanele care mostenesc boala pe cale ereditara.
Cercetatorii de la Institutul de Genetica Umana din cadrul Newcastle University, Marea Britanie, spun ca au descoperit o modalitate simpla de a controla celulele stem anormale care favorizeaza dezvoltarea tumorilor.
"Credem ca aspirina ar putea avea un efect asupra ratei de supravietuire in colon a celulelor stem defectuoase”, spun acestia.
Afla mai multe despre beneficiile aspirinei pe www.csid.ro
exemplu newsletter
"Iepurasul nu mai vine, ca nu prea se simte bine"! Ce SMS-uri trimit romanii de Paste
VIDEO. Scandal la o scoala din Bucuresti, in ultima etapa de inscriere la clasa pregatitoare
Livezile sunt in pericol, dar batranii sunt bucurosi. Cum afecteaza invazia carabusilor agricultura
Friptura cu avertisment de la Garda de Mediu. Cum au petrecut romanii la gratar in Bucuresti
"Traficul de copii nu e o joaca".Campania care vrea sa-i invete pe copii ce inseamna cuvantul zambet
Comentariul zilei la Pro Winners Cup 4
Excesul de incredere costa bani grei. Au simtit-o pe pielea lor cel putin 120 de persoane
Razie cu blesteme si injuraturi in Dambovita. O razie s-a lasat cu un urias scandal
Boldea, pe aceeasi lista cu Hayssam, Popa si Nicolaiciuc.Abia acum autoritatile vor sa schimbe legea
Pana si firma de paza a uitat de Boldea. A intervenit dupa ce alarma de la casa a sunat doua zile
Comentarii(0)