Ce idee i-a venit primarului Nicolae Robu de a promova Timisoara si cum vrea sa-i atraga pe turisti
In organigrama Primariei Timisoara va aparea o noua structura care va avea ca scop promovarea orasului. Acest lucru va veni si in ajutorul candidaturii orasului de pe Bega la pozitia de „Capitala culturala europeana in 2021”
Noua structura va avea cinci posturi. Acestea nu vor fi ocupate de niste specialisti, asa cum este normal, ci de oameni care fac parte deja din organigrama Primariei, dar au alte functii. Edilul sef, Nicolae Robu, a declarat astazi, intr-o conferinta de presa ca va trebui sa gaseasca in actualul personal, oameni cu viziune care sa faca fata anumitor exigente... cu bani putini.
Biroul de promovare va fi in tema cu toate targurile si prezentarile de orase din Romania, dar si din strainatate. Asta pentru ca cei care vor fi responsabili cu promovarea orasului sa poata participa la diferite evenimente pentru a atrage turisti in orasul de pe Bega. De asemenea „promotorii de ocazie” vor avea misiunea de a identifica toate atuurile Timisoarei. Noul birou va functiona pe strada Alba Iulia si va lucra in paralel cu infocentrul turistic care se afla in aceeasi zona.
Principalul motiv pentru care va fi infiintat acest birou este atragerea turistilor straini. Alt motiv pentru care municipalitatea a decis acest lucru este de a aduce o sansa in plus la titlul de „Timisoara - Capitala culturala europeana in 2021”.
„Aceasta candidatura va avea succes doar daca ne promovam mult mai bine ca in prezent. Noua ni se pare ca lumea stie totul despre Timisoara, dar realitatea este cu totul alta. Cetatenii vor aprecia daca Timisoara va fi promovata bine sau nu, de noua structura ”, a incheiat Nicolae Robu.