Un copil de 9 ani a cerut NASA să fie angajat ca ”gardian al galaxiei”. Răspunsul primit

Ultima actualizare: 14-08-2017 16:19

Jack Davis, un băiat în vârstă de 9 ani, a trimis o scrisoare către NASA pentru a fi angajat ca ”gardian al galaxiei”.

Scrisoarea a venit după ce agenţia a publicat un anunţ privind angajarea unui ofiţer pentru protejarea planetei (Planetary Protection Officer), potrivit nasa.gov.

În urmă cu câteva zile, NASA a anunţat că angajează un ofiţer pentru protejarea planetei, iar Jack Davis a considerat că a găsit locul de muncă perfect. Sigur fiind că slujba era a sa, el se declară un gardian al galaxiei. În descrierea locului de muncă se arată că NASA are nevoie de o persoană ”care să protejeze Terra de contaminarea biologică şi explorarea speciei umane şi robotice”.

”Numele meu este Jack Davis şi aş vrea să obţin poziţia de protector al planetei. Chiar dacă am 9 ani, cred că îndeplinesc condiţiile pentru acest loc de muncă”, a scris el.

Jack Davis i-a asigurat pe cei de la NASA că a văzut toate filmele cu extratereştri şi a precizat că, tânăr fiind, are mare capacitate de a învăţa să gândească precum un extraterestru: ”Unul dintre motivele pentru care mă pregătesc pentru această poziţie este acela că sora mea îmi spune că sunt un extraterestru”.

În răspunsul său, directorul Planetary Science Division al NASA, James L. Green, l-a felicitat pentru interesul arătat postului. El i-a oferit mai multe detalii despre acesta: este vorba despre protejarea planetei Pământ de microbii care pot fi aduşi de pe Lună, asteroizi şi Marte, odată cu mostrele.

”Suntem mereu în căutarea unor oameni de ştiinţă şi ingineri străluciţi, aşa că sper că vei studia din greu şi că vei face bine la şcoală. Sperăm să te vedem aici, la NASA, în viitor!”, i-a mai scris Green.

Citeste și...
Parteneri
Doctor de bine
Stresul sau o alimentaţie dezechilibrată pot cauza dezechilibrul microbiotei intestinale şi pot afecta sistemul imunitar

Întrebarea mesei rotunde
Intrebarea Mesei Rotude cu Andreea Antonescu - "Sex în avion, da, sex în 3, nu"

ePlan
Despre organizația viitorului- un nou mod de lucru, dar și învățare continuă de la cele mai bune universități din lume cu Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG

Interviurile lui Vitalie
Interviu cu Allen Coliban. Susține vaccinarea obligatorie a funcționarilor. De ce reduce viteza și accesul mașinilor în Brașov?

Alt Text!
Păstrăv cu morcovi și sos cu gogonele

Romania, te iubesc!
Romania, te iubesc! 17 octombrie 2021

Interviurile lui Vitalie
Interviu Clotilde Armand: despre obligativitatea vaccinării funcționarilor primăriei și relația dificilă cu Nicușor Dan

Romania, te iubesc!
Romania, te iubesc! 10 octombrie 2021

Hai să fim super!
Best Of Hai sa fim Super!

SuperLive cu Mihai Mironica