Descoperire istorică într-un muzeu din Kenya. Ce s-a găsit într-un simplu sertar

muzeu kenya

O nouă specie de mamifer gigantic a fost identificată după ce arheologii au investigat câteva oase păstrate timp de mai multe decenii într-un sertar al unui muzeu din Kenya.

Specia, numită "Simbakubwa kutokaafrika", care înseamnă "leul mare african" în Swahili, a trăit în Africa de Est în urmă cu aproximativ 20 de milioane de ani, scrie BBC.

Hyaenodonts – specie numită așa deoarece dinții exemplarelor seamănă cu cele ale unei hiene moderne - au fost carnivore dominante, cu peste 20 de milioane de ani în urmă, raportează National Geographic.

"Pe baza dinților masivi, Simbakubwa era un carnivor specializat, care era semnificativ mai mare decât leul modern și mai mare decât un urs polar", spune cercetătorul Matthew Borths, citat de agenția de știri AFP.

Descoperirea din sertarul Muzeuli Național din Nairobi

În 2013, el a făcut cercetări la Muzeul Național Nairobi când a cerut să se uite la conținutul unei colecții etichetate "hiene".

microbuz scolar
Descoperire revoltătoare despre șoferul unui microbuz școlar: ”Am fost inconştient"

Craniul creaturii, alte oase și dinți fuseseră puse acolo după ce au fost găsite în timpul unei săpături în vestul Kenyei la sfârșitul anilor 1970.

Borths a colaborat cu un alt cercetător, Nancy Stevens, iar în 2017 au început să analizeze exemplele neobișnuite de fosile.
Constatările lor au fost prezentate în Journal of Vertebrate Paleontology.

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!a

VIDEO Imagini cutremurătoare! Accidentare horror în Valencia - Real Madrid: jucătorii au rămas încremeniți pe teren
Descoperire uimitoare în Antarctica. Este veche de 200 de milioane de ani

O urmă fosilizată de dinozaur, veche de 200 de milioane de ani, a fost descoperită în timpul unei expediţii în Antarctica.

Caz revoltător ieșit la lumină într-o localitate din Argeș. Timp de cinci luni, șoferul microbuzului școlar de acolo a transportat elevi, deși avea permisul suspendat pentru conducere sub influența alcoolului.

Descoperire macabră în curtea unei școli. Ce s-a găsit ascuns în pământ. VIDEO

O nouă descoperire macabră a șocat comunitatea din Marianna, Florida, locul unde un mister vechi de 100 de ani a rămas fără răspuns.

Descoperire rușinoasă în Argeș. Un consilier județean, acuzat că a furat apă

Întâmplare rușinoasă pentru un consilier județean din Argeș. În urma unui control, reprezentanți societății de furnizare a apei au descoperit un branșament ilegal amplasat chiar înainte de contor.

Explozii puternice în portul Feodosia. Rusia afirmă că Ucraina a atacat Crimeea cu 38 de drone

Rusia afirmă că Ucraina a atacat Peninsula Crimeea cu 38 de drone, sâmbătă spre duminică noaptea. Ministerul rus al Apărării susține că sistemele de apărare anti-aeriană au distrus toate dronele.

Reacția Germaniei după ce presa rusă a publicat înregistrarea unei discuții secrete a unor ofițeri nemți despre Ucraina

Kremlinul așteaptă explicații urgente de la Berlin, după un caz uluitor de breșă de securitate.

Șofer drogat la volanul unui bolid de 260.000 de euro, prins pe străzile din Arad. Mașina avea numere false

O plimbare pe străzile din Arad, la volanul unui bolid de 260 de mii de euro, s-a încheiat în compania polițiștilor pentru un cetățean austriac.