Vezi aici cum sa verifici starea reala a masinii second-hand
Pretul mic nu inseamna intotdeauna ca ati dat peste un chilipir. Regula este valabila si in cazul masinilor. Asa cum demonstreaza specialistii Registrului Auto Roman, multe dintre autoturisme ascund la vedere defecte grave.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Cele mai grave probleme se ascund insa dedesubt. De exemplu, abundenta de chit si mastic poate indica faptul ca lucrarile de tinichigerie facute destul de prost.
Mai exista o serie de defecte greu de observat, chiar si la masinile mai noi. In afara de centurile vechi, vopseaua care luceste ca in prima zi poate fi un indiciu ca masina a trecut prin destule schimbari
Si capota trebuie verificata. Spre exemplu, daca este impecabila si ii lipsesc loviturile acelea superficiale de pietricele, inseamna ca ori a fost vopsita, ori a fost schimbata.
Tocmai de aceea este recomandat sa verificati masina inainte de cumparare intr-un service autorizat sau un centru de testare.
Sute de astfel de masini sunt respinse saptamanal pentru inmatriculare la Registrul Auto Roman. Chiar si atunci cand un autoturism arata perfect, mai ramane de verificat un lucru: seria de sasiu care trebuie sa fie neatinsa.