Si asiguratorii fug de motociclisti. Nu vor sa mai emita polite CASCO
Traim intr-o tara periculoasa pentru motociclisti. Cat de riscant a ajuns mersul pe doua roti se vede cel mai bine la asigurari. Majoritatea companiilor refuza sa mai emita polite CASCO in aceste cazuri sau, daca le incheie, le-au scumpit usturator.
Nu e de mirare ca numarul celor asigurati a scazut de cinci ori in ultimul an.
Fiecare motocicleta din curtea unui service reprezinta un accident. De cele mai multe ori motociclistul a supravietuit, dar va ramane pieton destula vreme. Nu atat de multa in cazul in care exista polita CASCO. In alte situatii, motorul va fi dezmembrat pentru ca reparatia pur si simplu e prea scumpa.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Mecanicii specializati pentru doua roti nu au parte de concedii toata vara. Se munceste la foc continuu, cat dureaza sezonul. Prioritate au insa doar cei care pot plati rapid.
La usa atelierului bate si Adrian. E instructor auto si pasionat de motocicleta lui pe care a ajuns sa o repare pe cont propriu.
Sa nu credeti ca doar motociclistii sunt victime ale crizei. Din cauza accidentelor inscenate pentru banii de polita si companiile de asigurari sunt mai reticente.
Chiar si firmele care mai incheie asigurari impun praguri mici de despagubire si percep intr-un an pana la o treime din valoarea bunului asigurat.