Noul trend urban din România. Investiții uriașe în parcuri cu mâncare stradală
Pentru că românii au început să aprecieze mâncarea stradală, din această toamnă în marile oraşe au apărut tot mai multe parcuri tematice permanente. În Bucureşti, de exemplu, s-au făcut investiţii de sute de mii de euro în astfel de locuri.
Proprietarii se instalează strategic în zonele cu mulţi corporatişti, unde au asigurate vânzările.
O atmosferă relaxată şi zeci de sortimente de mâncare. De asta au parte corporatiştii din Pipera, care stau toată ziua cu nasul în calculator. În pauza de masă birourile se golesc instantaneu.
Acest nou trend urban se doreşte o alternativă pentru restaurante cu precizarea că preţurile sunt aproape la fel de mari dar nu îţi ia nimeni comanda, stai singur la coadă.
Aproape de centrul Capitalei se pregăteşte deschiderea unui alt parc de acest gen. Se fac ultimele pregătiri. Proprietarii au investit în acest parc permanent de restaurante, 200 de mii de euro. Vor fi 20 de localuri cu mâncare şi băuturi. Clienţii vor găsi de la raci şi fructe de mare până la pizza şi chiar mâncare ţigănească.
Organizatorii se aşteaptă la vânzări de o sută de mii de euro lunar. Aşadar nu este de mirare că un al 3-lea proiect îşi va face loc în zona Pieţei Floreasca.