Mai multe locuri de parcare la preturi mai mici in Capitala
Scandal imens, vineri, in Bucuresti la votul parcarilor subterane. Vorbim despre proiecte care in 2006 au fost estimate unele dintre ele la preturi duble sau chiar triple in euro.
Erau materialele si manopera scumpe, spun consilierii puterii. Opozitia vorbeste despre preturi umflate. Totul e bine cand se termina cu bine sau cand castiga cetateanul. In cazul de fata, parcari subterane cu o serie de costuri mult mai mici.
Asa au trecut, vineri, proiecte care au si patru ani vechime.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Spre exemplu, in Piata Alba Iulia, o zona in care la orele de varf e imposibil sa gasesti un loc de parcare, se va putea construi un parcaj subteran cu o capacitate de 1496 de locuri in urmatorii trei ani.
Iar lista continua cu Walter Maracineanu si Edgar Quinet. Toate aceaste proiecte au fost revizuite, dupa ce au fost respinse de Consiliul General. Costurile au scazut cu cifre cuprinse intre 10 si 60%.
Fiecare proiect in parte a trecut printr-o modificare. Proiectul Alba Iulia costa acum 68 milioane de euro fata 172 cat era in urma cu patru ani. A pierdut insa si 700 de locuri de parcare.
In piata Walter Maracineanu a scazut numarul locurilor de parcare de la 281 la 241, dar si costurile cu 2 milioane de euro.
In Edgar Quinet, reducerea costurilor este cea mai spectaculoasa: cu aproape 70%. Si asta in conditiile in care parcam tot atatea masini. Aceeasi situatie si in Charles de Gaulle, unde parcarea costa initial peste 58 de milioane de euro.