Atentie! Marile magazine nu mai accepta bonurile Euroticket. Afla de ce!
Lovitura grea pentru foarte multi romani cu venituri modeste. Aproximativ un milion de bonuri de masa, pe care multi le au in portofele, nu mai au nici o valoare.
Mai multe informatii despre acest subiect, pe www.incont.ro
Toate marile lanturi de magazine au anuntat ca nu mai primesc tichetele cu sigla Euroticket , deoarece compania care le emitea nu ar fi onorat datorii uriase. Comerciantii spun chiar ca ar fi tentati sa nu mai accepte bonuri de masa.
In urma cu cateva zile, sefii marilor magazine au descoperit ca tichetele trimise spre decontare la compania Euroticket nu au fost achitate in totalitate.
Mai exact, lanturile de hipermarketuri au incasat mai putin de jumatate din contravaloarea tichetelor cu care s-au platit bunuri, adica au ramas cu o gaura de 5 milioane de euro.
Si romanii de rand au ramas cu tichete pe care nu le mai primeste nimeni, iar specialistii estimeaza o paguba de aproximativ 2 milioane de euro, tichete aflate in portofelele oamenilor.
Reprezentantii Registrului Comertului spun ca ca firma datoare a depus cerere de dizolvare, dar dupa cateva zile si-a retras-o si si-a schimbat numele. Iar managerii nu mai dau acum de urma celor care au emis aceste tichete.
Pagubitii sunt de parere ca legislatia, veche din 1999, ar trebui schimbata astfel incat cei care emit astfel de tichete valorice sa poata fi supravegheati mai bine si sa nu poata sterge urmele asa usor.
Asadar, aproximativ 1,5 milioane de romani care mergeau la supermarket cu aceste bonuri ar putea fi nevoiti sa plateasca din buzunar.
Sunt multi cei care pierd, nu doar salariatii care au ramas cu hartii fara valoare si cu impozitul de 16% pe bonuri gata platit. Patronii care le-au dat tichetele sunt si ei nemultumiti.
De exemplu, un om de afaceri din Ploiesti, care are o firma de IT, a ramas cu o paguba de 80 de milioane de lei. A luat tichetele pentru angajati inainte de sarbatori si acestia s-au dus la magazine, dar li s-a spus ca nu le mai pot folosi.
Retailerii spun ca vor face plangere la DIICOT in acest caz. Reprezentantii Euroticket nu au oferit o explicatie despre aceasta situatie.