Țara în care vedetele de pe internet pot face gratuit operații estetice: „Am o problemă?”
Într-o perioadă în care vedetele de pe reţelele sociale au probabil la fel de multă influenţă precum politicienii, este de aşteptat că diverse companii să le curteze în scopuri publicitare.
În Marea Britanie, de pildă, unele firme medicale merg până într-acolo încât le oferă vedetelor operaţii estetice gratuite, deşi nu au nevoie de astfel de intervenţii.
Alexandra Cane, fostă participantă la emisiunea „Love Island”, este obişnuită să se afle în lumina reflectoarelor. Înfăţişarea ei este analizată din cap până-n picioare de paparazzi şi admiratori. Însă ce s-a întâmplat după emisiune i-a dărâmat încrederea în sine.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Alexandra Cane, vedetă reality show: „Când am părăsit emisiunea, am început să primesc numeroase mesaje de la cabinete de chirurgie estetică. Îmi ofereau injecţii faciale, operaţii la nas, lifting de posterior, diverse proceduri.”
Alexandra a refuzat ofertele, pe care oricum nu le solicitase. Însă, dacă ar fi acceptat, spune că totul era gratis, cu condiţia ca ea să posteze imagini şi mesaje despre intervenţii, pe paginile ei de social media. Şi asta datorită celebrităţii sale: un milion de oameni urmăresc tot ce postează ea, de 10 ori mai mulţi decât o urmăresc pe Theresa May.
Alexandra Cane, vedetă reality show: „O parte din mine se întreabă: „Vreţi să spuneţi că am o problemă? Vreţi să spuneţi că felul cum arăt nu corespunde standardelor de frumuseţe şi ar trebui să fac ce face toată lumea?"
Contactate de jurnaliştii Sky News, aproape toate companiile care i-au făcut oferte tinerei au refuzat să comenteze. Una singură a reacţionat, spunând că publicul are nevoie de părerile oneste ale personalităţilor din social media.
Multe vedete îşi postează pe paginile de social media dovezile intervenţiilor estetice. Însă ar trebui să-şi folosească influenţa cu mai multă atenţie, crede Alexandra. Căci mulţi se inspiră din exemplul vedetelor preferate, fără să vadă „tabloul întreg", avertizează specialiştii.
Mark Henley: „Astfel de operaţii pot să producă schimbări fizice şi emoţionale dezastruoase pentru întreaga viaţă. Este suficient să cauţi pe internet complicaţiile care pot apărea de la injectarea de substanţe de umplere, să vezi pacienţi care au orbit sau cărora le-au căzut bucăţi din nas."
Iar statisticile arată că numărul tinerilor sub 25 de ani care fac operaţii estetice este în creştere.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!