Salonul aeronautic de la Paris: se anunta mari turbulente economice
Asa glumesc cu jumatate de gura constructorii de avioane adunati la "Salonul Aeronautic de la Paris", in vremuri nu tocmai faste. Recesiunea mondiala a zguduit bine acest sector.
Comenzile de aeronave sunt anulate una dupa alta, iar altele noi sunt privite ca niste adevarate minuni.
La implinirea a 100 de ani de existenta, marii constructori in frunte cu Boeing si Airbus se incurajeaza reciproc ca situatia nu e chiar disperata.
Alegeri 2024
07:51
Care a fost cea mai mare prezență la vot la alegerile parlamentare din România de după anul 1989
07:49
Analist: Dacă PSD se va abține de la a da indicații de vot pentru turul 2, va deveni responsabil de victoria extremei drepte
07:37
Ce este fenomenul „spirala tăcerii” și cum a contribuit la succesul fulminant al lui Georgescu. Strategia votanților lui
07:16
The Guardian: Alegătorii din România sunt furioşi. Ce urmează după victoria şocantă a ultranaţionalistului în primul tur
Asta nu-i scuteste insa de temeri pe gigantii industriei aeronatice. Clientii celor de la Boeing fac presiuni sa lanseze uriasul B-787. Americanii promit ca se va intampla curand, dar s-au mai laudat de cateva ori.
De partea cealalta, Airbus are in carca tragedia cursei 447. Avalansa de ipoteze si lipsa unui raspuns ferm despre ce s-a intamplat cu aparatul rulat de Air France atarna greu in balanta comerciala a concernului european.
Nici comenzile pentru aviatia militara nu curg. Pana si printii din Golful Persic au devenit brusc rezervati. Insa unde unul pierde, se gaseste altul care sa castige. Daca gigantii se clatina, micii constructori castiga teren cu avioane utilitare si de agrement.