„Noroc chior”. Un bărbat a comandat cercei de lux de la Cartier care costau 13.000 de dolari pentru doar 13 dolari
Rogelio Villarreal Jasso a fost extrem de norocos când a găsit online cercei Cartier la preț redus.
A fost și mai norocos când i s-a permis să păstreze cele două perechi cumpărate.
Pe 1 decembrie 2023, nativul din Mexic a observat o reclamă pe Instagram pentru cercei Cartier din aur și diamant, la prețul de 232 de pesos, sau aproximativ 13 dolari, a spus el pentru Business Insider.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cerceii – în stilul Clash de la Cartier – au fost vânduți inițial pentru 232.000 de pesos, sau aproximativ 13.675 de dolari, așa că Jasso a spus că a comandat două perechi.
Dar apoi Cartier a încercat să intervină, a spus el.
Jasso a spus BI că a primit un telefon de la marca de bijuterii de lux câteva zile mai târziu și i s-a spus că comanda lui va fi anulată deoarece prețul online nu era corect.
El a spus că Cartier și-a cerut scuze și s-a oferit să-i trimită șampanie și un deținător de card - ceea ce a refuzat. Cartier nu a răspuns la o solicitare de comentarii din partea BI. În schimb, Jasso a spus că a revizuit termenii și condițiile site-ului Cartier Mexic, unde a constatat că marca direcționează clienții către Oficiul Procurorului Federal pentru Consumator dacă au probleme cu comenzile. Potrivit The New York Times, el a depus o plângere la agenția federală de protecție a consumatorilor, invocând una dintre legile țării privind protecția consumatorilor, care prevede că un furnizor poate fi dus în instanță dacă termenii și condițiile unei anumite achiziții nu sunt respectate. Agenția nu a răspuns unei solicitări de comentarii din partea BI. The Times a raportat că plângerea a determinat agenția să contacteze Cartier pentru a media un acord. Deși agenția a refuzat să împărtășească detalii cu publicația în timp ce cazul era în desfășurare, Jasso a declarat pentru Times că o întâlnire este programată săptămâna viitoare. Dar nu a fost necesar. După ce a fost contactat de agenție, Cartier se pare că a luat problema în propriile mâini și a rezolvat problema trimițându-i lui Jasso comanda.