Lego incearca sa ii descurajeze pe clienti sa ii mai cumpere produsele. Compania nu mai poate face fata comenzilor
Afacerea celor de la Lego, cel mai profitabil comerciant de jucarii din lume, a mers atat de bine anul trecut, incat au facut un gest neasteptat. Au cautat metode pentru a-si descuraja clientii sa le mai cumpere produsele.
Compania daneza pur si simplu nu a mai putut acoperi cererea de jucarii pentru America de Nord si a luat o pauza, pentru a-si mari capacitatea, iar fabricile lor si-au marit forta de munca cu 25%, relateaza Washignton Post
Influenta Lego, o companie infiintata in 1932, s-a extins odata cu cele 6 parcuri tematice, 125 de magazine en detail si cateva jocuri video. Filmul Lego, lansat in 2014, a avut incasari de 468 de milioane de dolari.
LEGO Surprisingly Wants You to Stop Buying Its Toys. Here’s Why. https://t.co/RmbCu4itYb pic.twitter.com/8h2wKCo2vJ
— Girls Vs. Guys Club (@gvgclub) September 7, 2016
Profitul companiei s-a majorat, in medie, cu 15% in fiecare an, in ultimii 12 ani, potrivit Reuters.
Eforturile de a acoperi cerea se pare ca au dat rezultate, cel putin temporar. In general, castigurile companiei Lego au crescut cu 11%, pana la 2.35 miliarde de dolari, in prima jumatatea a anului.
Totusi, administratorii Lego spera sa creasca productia pentru perioada sarbatorilor. John Goodwin, directorul financiar-contabil al firmei:” Lucram indeaproape cu partenerii nostri en detail pentru a ne asigura ca odata ce intram in perioada importanta a sarbatorilor, cealalta jumatate a lui 2016, ca avem toate parghiile necesare pentru a fi pe o traiectorie in crestere”
Compania deja si-a construit prima fabrica in China si le extinde pe cele din Mexic, Ungaria si Danemarca. De asemenea, Lego a angajat 3.500 de angajati in prima jumatate a anului, marindu-si forta de munca la 18.500 de angajati, conform Wall Street Journal.