Probleme la zborurile Ryanair în Europa. Motivul pentru care oamenii au stat la coadă
Pasagerii companiei Ryanair s-au confruntat cu probleme din cauza unei defecțiunila sistemul de check in, care a provocat întârzieri pe aeroporturile din Europa, sâmbătă dimineață.
Potrivit Daily Mail, pasagerii nu au putut, sâmbătă dimineață, să-și facă check-in-ul on-line sau la aeroport, ceea ce a provocat formarea de cozi la plecarea de pe aeroporturi din UK, dar și alte țări europene.
Pasagerii s-au plâns de haosul de pe aeroportul Stansted, din Londra, mulți chinuindu-se să-și găsească detalii rezervărilor făcute on-line. Oamenii se plâng că trebuie să suporte costuri suplimentare pentru a efectua check-in-ul în aeroport, deoarece sistemul on-line nu funcționează.
Potrivit unei postări pe site-ul Ryanair, cei care nu-și fac check-in-ul online trebuie să achite 55 de lire sterline la aeroport, scrie Daily Mail.
Outrageous - Ryanair charging us €55 per person to check in at the airport as supposed to check in online. Yet no emails or correspondence informing us of this. Thanks for ruining a lovely holiday! #Ryanair #shockingservice
— Imogen North (@ImogenNorth123) September 11, 2019
Oamenii susțin că au existat întârzieri pe aeroportul Stansted.
#Ryanair so 95 minute late departure with no explanation, announcement or apology not even any staff at the boarding gate. Flight fr1118 1920 Dublin to Gatwick, then when one does arrive to board us he is rude on top... more GREAT customer service Ryanair
— Michael Sheehan (@masheehan76) September 12, 2019
Pe rețelele de socializare au apărut mii de mesaje de la călătorii nemulțumiți.
"Confuzie și haos la biroul de check-in de pe aeroportul Ciampino din Roma. Au trecut 20 de minute și sunt departe de a ajunge. Este inacceptabil", este unul dintre mesaje.
Reprezentanții companiei au confirmat faptul că aceste probleme au cauzat întârzieri la îmbarcarea pasagerilor și la efectuarea controalelor.
"În această dimineață, a apărut o defecțiune care a cauzat scurte întârzieri la îmbarcarea pasagerilor. Sistemul a fost refăcut, iar zborurile se desfășoară conform orarului. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat", a declarat un purtător de cuvânt al companiei Ryanair, potrivit Mirror.