Femeile obsedate de cum arata isi pun poze pe Facebook pentru 'concurenta'
Femeile care se bazeaza in viata doar pe aspectul lor fizic folosesc reteaua de socializare Facebook ca sa-si hraneasca orgoliul, cred oamenii de stiinta. Un studiu recent arata ca femeile se simt dependente de 'aparenta'.
Doctorul Michael Stefanone, de la Universitatea Buffalo, spune ca "rezultatele studiului sugereaza faptul ca exista multiple diferente intre comportamentul feminin si cel masculin in ceea ce priveste imaginea de sine si aparenta".
S-a studiat foarte atent comportamentul fetelor in mediul online, pe site-urile de socializare. Specialistii au supravegheat astfel 311 voluntari si au urmarit indeaproape cum fiecare dintre ei foloseste Facebook si pe ce factori isi bazeaza orgoliul, scrie Daily Mail.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
S-a comparat si timpul pe care barbatii si femeile il petrec in fata calculatorului, aranjandu-si profilele, numarul de fotografii pe care le share-uiesc, marimea listei de prieteni si cum se comporta fiecare.
Concluzia doctorului Stefanone a fost accea ca oamenii al caror orgoliu se bazeaza pe considerente publice - cum ar fi acordul celorlalti, aparitiile fizice si competitia cu ceilalti "prieteni" - au fost mult mai activi cand venea vorba despre share-urirea fotografiilor.
Oricum, nu spunem ceva foarte nou prin acest studiu, dar este pentur prima daca cand se cerceteaza asta.
Pentru mine este dezamagitor ca in anul 2011 atat de multe femei tinere continua sa se bazeze atat de mult pe felul in care arata fizic. In acest caz prin postarea de fotografii pe Facebook, ca un fel de publicitate facuta lor insele, a explicat specialistul.