Campania socanta a celor de la PETA. Adevarul crud din spatele produselor de piele: reactia clientilor
Organizatia PETA a lansat o campanie inedita prin care incearca sa traga un semnal cu alarma si sa ii convinga pe oameni sa nu isi mai cumpere genti din piele.
Campania celor de la PETA este in acelasi timp. Astfel, PETA si agentia de publicitate Ogilvy Mother din Bangkok au deschis un magazin fals intr-un mall popular din Bangkok.
Pe rafturile magazinului au fost expuse produse in piele genti, pantofi, manusi sau geci. Numai ca, atunci cand deschideau produsele, clientii aveau un soc. In fiecare dintre ele, interoriul era facut astfel incat sa imita piele de animal sau organe. Intr-una din ele chiar era o inima carea batea.
Cand au deschis produsele, clientii au avut un soc si multi s-au speriat, insa au inteles rapid ca e vorba de o campanie.
In Asia, in fiecare an, sunt omorati cel putin 440.000 de pitoni. Apoi, sunt decapitati, li se jupoaie pielea pe viu, ca apoi sa devina un obiect la moda.
"Pentru o geanta normala de piele sunt omorati, in medie, patru crocodili".