Noul sistem de cautare al Facebook nu impresioneaza. Actiunile companiei au scazut dupa anunt
Facebook a prezentat marti asa-numitul Graph Search, cel mai avansat motor de cautare intern.
Facebook a dezamagit investitorii cu anuntul de marti seara, in care compania a prezentat Graph Search, un motor de cautare intern care foloseste limbaj natural si care poate sa te ajute sa alegi un restaurant, un dentist sau un serial TV pe care il prefera oameni din grupul tau de prieteni.
Imediat dupa anunt, actiunile gigantului au scazut cu 3,23 la suta, pana la 29,95 dolari, scrie TechCrunch. Pragul de 30 de dolari este vazut drept o referinta de catre analisti.
In ultimele 2 saptamani investitorii au asteptat cu incordare marele eveniment misterios anuntat de Facebook. Iar o figura frumoasa din partea retelei de socializare ar fi putut aseza actiunile pe o traiectorie ascendenta.
Din pacate, insa, tehnologia prezentata si felul in care a decurs conferinta de presa n-au reusit sa entuziasmeze jucatorii de pe bursa.
Inainte de conferinta de presa de la Facebook, zvonurile erau multe. Unul care ar fi putut urca preturile actiunilor era cel legat de lansarea unui Facebook Phone, facut in colaborare cu HTC.
In momentul in care compania Facebook a fost listata la bursa, pretul unei actiuni era de 38 de dolari. Cu toate acestea, in august 2012, s-a atins nivelul de 19,69 dolari pentru o actiune.