Noua era a cumparaturilor online. Magazinele virtuale vor sti ce vrei sa cumperi si daca iti permiti
Internetul se pregateste sa intre intr-o noua era. Una in care vom putea cumpara online mult mai usor. Dar si mai mult, pentru ca magazinele virtuale vor sti totul despre noi.
Nici televizorul nu scapa de evolutie, ci va ajunge un agent de vanzari in propria noastra sufragerie. Vom putea cumpara tot ce vedem pe ecran, direct din telecomanda.
Credeti sau nu, internetul se transforma ca sa se intoarca la cea ce stim noi cel mai bine, piata sau magazinul satesc.
Internetul ne stie obiceiurile mai bine decat ar face-o un psiholog. Ideea este ca magazinele online invata, de exemplu, ce iti permiti si daca ai vrea sa cumperi.
David Bizer: "In viitor vei vedea lucrul pe care vrei sa-l cumperi dupa doar un click pe internet, pentru ca stie deja profilul tau virtual".
Sa zicem ca urmarim un serial de televiziune. Vedem ceva din film care ne place. Ni se intampla des asta. Dam pauza, iar filmul se opreste, dar se va relua de unde l-am lasat. Dam click pe sacoul actorului principal, iar televizorul spune ca poate fi cumparat, sa zicem, cu x de lei. Adresa de livrare si datele de card odata memorate, pot cumpara si chitara, cu inca un click, daca vreau chitara. Ne apare pretul, 500 de lei si apasam butonul de cumparare.
Experienta de la televizor va continua si pe strada, cu o pereche de ochelari deja in faza de prototip. Mesajele prietenilor apar direct in fata ochilor, iar restaurantul prin fata caruia trecem ne arata instant promotia la meniul de pranz.
Struan Robertson: "Mai multa experienta grafica, mai buna navigare, in combinatie cu ce vedem in lumea reala".
Cand vom vedea primele mostre din Web 3.0? Le experimentam deja fara sa stim pe Google, cand facem cautari, pe Facebook, cand ni se propun prieteni noi sau la magazinele online moderne.
Noul internet vrea sa ne ajute, dar vrea ceva la schimb. Vrea mai mult si de la noi.