iLikeIT de la PRO TV s-a vazut în New York, printr-o aplicație creată de români

×
Codul embed a fost copiat

O aplicație care a fost realizată de un grup de prieteni, între care se află și 2 români, poate amplasa o reclamă în 25 de țări, fără prea multe bătăi de cap.

Aplicația se numește TPS Engage și a fost testată cu succes de către Iulia Ionescu în celebra Times Square din New York. Acolo a rulat timp de aproximativ o oră un spot publicitar despre emisiunea iLikeIT.

”Am aflat că un grup de români a făcut o aplicație prin care pot fi rulate astfel de spoturi publicitare oriunde în lume. Evident că eu am ales New York. Am trecut printr-o parte de selecție, adică nu chiar oricine și nu oricum poți rula un spot în Times Square, în New York. Dar iată că am îndeplinit condițiile necesare și a fost posibil acest lucru. Am ajuns cumva și la românii de acolo, pentru că am primit chiar și o reacție de la un român care a văzut acest spot publicitar. Eu cred că el lucrează undeva prin zona asta, am înțeles din ce mi-a scris pe Facebook.” - spune Iulia.

 

Citește și
ILikeIT. Studiul despre digitalizare în Europa care pune România într-o poziție surprinzătoare
ILikeIT. Studiul despre digitalizare în Europa care pune România într-o poziție surprinzătoare
Putin are un plan de împărțire a Ucrainei care implică și România și i-l va propune lui Trump

Surpriza cea mai mare a venit de la românii care s-au aflat în acel moment în Times Square și care i-au scris Iuliei Ionescu pe rețelele de socializare.

"Nu m-am așteptat ca reacțiile oamenilor să fie imediate. Din cauza pandemiei, accesul publicului în Times Square este destul de limitat. Zona nu mai este la fel de aglomerată ca în anii trecuți, dar iată că românii sunt peste tot și că urmăresc și tot ce se întâmplă aici, acasă. Am fost de trei ori la New York și în repetate rânduri în Times Square, dar nu mi-am imaginat vreodată că voi ajunge să mă văd pe unul dintre imensele panouri din New York." - mai spune Iulia.

 

Panoul publicitar este amplasat chiar la intrarea în Times Square, pe clădirea de unde se transmite emisiunea ”The Late Show”, prezentată de Stephen Colbert.

Matei și Bogdan, doi dintre creatorii acestei aplicații, au povestit cum a pornit totul.

Matei Psatta: ”Povestea a început mai demult, ca idee, în 2012, pentru că lucram cu toții în marketing și publicitate. Am avut la un moment dat nevoie să cumpărăm, ca oameni de digital, să cumpărăm spațiu pe un ecran, și am realizat ce complicat e. Și atunci am realizat că e o problemă pe care o au foarte mulți oameni. Am început să rezolvăm lucrul respectiv. Pe vremuri încă nu era industria pregătită, dar pe măsură ce a trecut timpul, am ajuns noi în postura să facem chestia asta 100 %. Din 2018, când am luat prima investiție, am continuat să construim pe asta”.

Bogdan Savonea: ”În primul rând am plecat de la premisa că trebuie să fie la fel de ușor precum faci reclame pe online, să faci și pe media tradițională. Ce am vrut noi să facem a fost să integrăm ecranele de peste tot din lume, ca, dacă ești o firmă mică-mare să poți să ai o reclamă oricune ai vrea tu. Asta a venit cu diverse provocări. În principiu, noi, ce am făcut, a fost să standardizăm media, adică să cumperi aceeași oră, oriunde ai vrea, pe orice ecran și să oferim posibilități să-ți faci reclame care reacționează la diverși stimuli și diverse surse de date.”

Cât despre prețuri, acestea sunt diferite, bineînțeles, în funcție de locul și țara respectivă. Însă, aceste prețuri pleacă de la ... câțiva dolari pe oră și ajung la câteva sute pe oră.

Matei Psatta: ”Prețurile variază. Asta e și surpriza industriei, cumva. Încep de la câțiva dolari, chiar câțiva cenți, până la ecrane ultra-iconice, cum e ecranul Nasdaq din Times Square, care e câteva sute de dolari pe oră.”

Este pentru prima dată când o emisiune PRO TV este promovată astfel în New York.

iLike IT poate fi urmărită în fiecare dimineață, de luni până vineri, în cadrul Știrilor PRO TV.

Articol recomandat de sport.ro
Reacția lui Gică Hagi după conflictul dintre Denis Alibec și Mircea Lucescu! Mesajul către jucătorul său
Reacția lui Gică Hagi după conflictul dintre Denis Alibec și Mircea Lucescu! Mesajul către jucătorul său
Citește și...
ILikeIT. Inovația adusă de Kinderpedia în procesul de învățământ online. Ce oferă platforma gratuită
ILikeIT. Inovația adusă de Kinderpedia în procesul de învățământ online. Ce oferă platforma gratuită

Platforma Kinderpedia oferă o interfață necesară școlii online, care poate fi utilizată de profesori, elevi și părinți, pentru cursuri, note și administrarea procesului de învățământ. Principalele funcții au fost explicate în emisiunea ILikeIT.

ILikeIT. Studiul despre digitalizare în Europa care pune România într-o poziție surprinzătoare
ILikeIT. Studiul despre digitalizare în Europa care pune România într-o poziție surprinzătoare

Un studiu cu privire la digitalizare, realizat de un centru de cercetare din Londra, pune România într-o poziție oarecum privilegiată.

Interviu cu Manafu și Aquene, despre TikTok, care a depășit Instagram în România: „Divertismentul, cuvântul cheie”
Interviu cu Manafu și Aquene, despre TikTok, care a depășit Instagram în România: „Divertismentul, cuvântul cheie”

Potrivit unui articol publicat de către Cristian Manafu, consultant în social media, TikTok a depășit Instagram în România.

ILikeIT. Iulia Ionescu a făcut topul oamenilor care fac lucruri bune în online, alături de @daddycool.ro
ILikeIT. Iulia Ionescu a făcut topul oamenilor care fac lucruri bune în online, alături de @daddycool.ro

Iulia Ionescu a vorbit luni la ILikeIT cu Robert Diaconeasa despre oameni care fac lucruri bune cu ajutorul social media.

Recomandări
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta

Prima ninsoare serioasă din acest sezon a provocat haos pe drumurile din țară și pe calea ferată. Cele mai mari probleme au fost pe Drumul Național 1, unde, joi înainte de răsărit, un TIR a intrat într-un parapet la Bușteni, blocând complet circulația.

BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui

BEC pentru alegerea preşedintelui României a decis înlăturarea materialelor de propagandă electorală din mediul online care îl ilustrează pe candidatul independent Călin Georgescu şi nu conţin codul de identificare al mandatarului financiar.

Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”
Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”

Ministrul Digitalizării, Bogdan Ivan, a afirmat că nu se pune problema desfiinţării unor oficii poştale, aşa cum anunţase directorul Poştei Române.