Ziua Publicitatii, pe 29 octombrie la Marriott. Concluziile unui studiu care arata cum publicitatea poate creste Romania
"Publicitatea creste Romania", sustin cei de la IAA care organizeaza alaturi de Ziarul Financiar Ziua Publicitatii.
Evenimentul isi propune sa prezinte rezultatele studiului "Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania", realizat de Deloitte, in perioada mai-septembrie 2014. Cei mai importanti reprezentanti ai industriei de marketing si comunicare, dar si lideri ai institutiilor publice sunt invitati la manifestarea ca va fi organizata la hotelul Marriott din Capitala.
"De Ziua Publicitatii, pe langa prezentarea in detaliu a rezultatelor studiului, IAA Romania va organiza mese rotunde pe teme legate de impactul publicitatii asupra diverselor domenii de interes, interviuri si prezentari ale unora dintre cei mai importanti lideri din mediul de afaceri autohton", se arata in comunicatul oficial al International Advertising Association.
"Dorim sa ne facem un obicei din a veni anual in fata industriei si a autoritatilor interesate pentru a prezenta si discuta, in detaliu, modul in care industria de marketing si comunicare contribuie la dezvoltarea economiei si a societatii. Vorbim despre un eveniment de referinta, unic in peisajul local, ce va creste de la an la an si va implica din ce in ce mai multe structuri si asociatii ale industriei. Pentru aceasta prima editie, ne propunem sa aducem in atentia publicului efectele pozitive pe care industria de marketing si comunicare le genereaza in economia locala", a declarat Mihai Barsan, Presedinte IAA Romania.
Ziua Publicitatii va avea loc pe 29 octombrie 2014, la Marriott Grand Hotel, incepand cu orele 09:30. Pentru mai multe informatii, urmariti www.iaa.ro si facebook.com/iaa.ro.