Românii au și câte trei televizoare în casă. Câte aparate vând acum comercianții
Românii sunt încă dependenţi de televiziune, iar datele furnizate de statistici arată că mulţi au şi câte trei televizoare în casă.
Mai mult, în timpul evenimentelor sportive globale, vânzările de astfel de aparate cresc şi cu o treime faţă de perioadele obişnuite, confirmă comercianţii.
Un tânăr din Bucureşti ştie ce vrea de la un televizor: să-l facă să se simtă ca în tribună la un meci mare.
Alegeri 2024
22:52
Călin Georgescu, declarații directe despre Rusia. Ce a spus despre cezariană şi avort
22:25
Senatorul Liviu Brătescu susține că imaginea sa a fost folosită ilegal într-un videoclip deepfake pentru atacuri politice
22:16
POLITICO: Șeful TikTok, chemat la Parlamentul European pentru rolul jucat în alegerile șocante din România
21:36
Călin Georgescu vrea să reintroducă serviciul militar obligatoriu: „Înnobilează poporul, înnobilează tinerii”
''E ca şi cum te-ai uita din interiorul stadionului. Ne chemăm prietenii, e altceva când priveşti pe un ecran de ultimă generație'', spune el.
Şi cum în această perioadă toată lumea vorbeşte despre fotbal, vânzările de televizoare sunt în creştere.
Mihai Pătrașcu, fondator retailer: ''Odată cu anii aceştia de campionat mondial, vânzările cresc cu 30%, cel puţin. Noi am crescut cu mai mult: 50%''.
În plus, românii vor acum televizoare cu diagonale mai mari.
Cu cât s-au mărit ecranele, cu atât a crescut şi dorinţa românilor de a-şi echipa casele cu televizoare mai multe şi mai performante. Acum, media naţională este de 160 de televizoare la 100 de case. Asta înseamnă cu 35 mai multe faţă de acum 10 ani.
Marian Gheorghică, asistent vânzări magazin: ”Este tendinţa consumatorului de a experimenta noi tehnologii, acesta e motivul care de la an la an avem clienţi care vor să cumpere televizoare qled, oled, avem clienţi care o dată la 2-3 ani deja vor un alt televizor.”
Comercianţii spun că cele mai vândute sunt televizoarele cu preţuri de până la 3.000 de lei, dar sunt destui şi care dau dublu pentru un ecran performant.
Tendinţa de migrare spre conţinutul online e tot mai accentuată, arată studii internaţionale. Şi totuşi sunt puncte în care ''noul'' întâlneşte ''clasicul''.
Raluca Radu, Facultatea de Jurnalism și Ştiințele Comunicării: ”Există un fenomen care este studiat de mai mult timp în străinătate - al dublului ecran, adică te uiţi la televizor şi comentezi şi pe reţelele sociale.”
Televizoarele au fost frecvent în topul preferinţelor romanilor, fiind urmate de maşinile de spălat şi de aspiratoare.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!