Sergiu Cadar, antreprenor: La începutul pandemiei se vindea orice. Dacă puneai un produs pe site, a doua zi aveai comenzi

×
Codul embed a fost copiat

Sergiu Cadar, CEO Somproduct, a fost invitatul lui Andrei Radu, în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Cei doi au vorbit despre verticala de ”Home & Garden” și cum a evoluat în e-commerce-ul românesc în 2023.

De asemenea, au vorbit despre cifre și tendințe, comportament de consum, canale de marketing eficiente, strategii de creștere în contextul economic actual, loializare a clienților și multe alte informații utile pentru oricine activează în domeniu.

Andrei Radu: Cum au evoluat vânzările la voi, anul acesta, că ne apropiem de finalul anului, comparativ cu 2022 și mai ales și comparativ cu anii de pandemie, unde am avut acolo boom-uri spectaculoase. Cum au fost ultimii 2 ani?

Sergiu Cadar: ”Ultimii 2 ani, pentru noi au fost un roller coster, începând cu perioada de pandemie, când, să zicem, chiar în primele săptămâni a fost acel black out, îl numesc eu, în care nu s-a întâmplat nimic, după care au izbucnit vânzările, au crescut la un nivel maxim, efectiv se vindea orice. Dacă astăzi puneai un produs pe site, deja mâine primeai comenzi. Nu știai de ce, ele se întâmplau. Era un lucru foarte bun și ne-a permis să creștem mult, să dezvoltăm, dar aș zice sub presiune, sub presiunea timpului de livrare, a onorării comenzilor față de clienți.

Citește și
Mark Schaefer
Interviu cu Mark Schaefer, celebru consultant de marketing la nivel global: ”Cred că asta este o mare schimbare”

Deci a fost o mare provocare, aș spune. Și am tras niște concluzii în ideea în care în astfel de perioade este bine să stai să aștepți să vezi ce se va întâmpla, să nu iei acțiuni rapide în a transforma business-ul radical, pe baza nu știu, a experienței din ultimele luni”.

Andrei Radu: Practic, pandemia a fost un fel de Black Friday constant în fiecare zi.”

Sergiu Cadar: ”Da, da, neștiind când se termină”.

Andrei Radu: Ce s-a întâmplat după? Și te întreb pe tine, pentru că voi în zona asta de mobilier online, știu că foarte mulți în pandemie sunt acasă, și-au schimbat șifonierul, salteaua, ș.a.m.d. Doar că voi vindeți niște produse de folosință îndelungată. Cum au evoluat lucrurile după ce oamenii și-au schimbat deja prin casă niște lucruri, am ieșit din pandemie și iată ultimii 2 ani, 2022 - 2023, cumva, comportamentul ăsta de a ne întoarce în offline, de a ne duce la mall-uri, ce s-a întâmplat în zona de online?

Sergiu Cadar:În zona de online, clienții, bineînțeles că la începutul perioadei și-au comandat foarte mult, foarte mult mobilier, pentru a-și transforma casa, pentru a face mai confortabil. Odată cu încheierea pandemiei au fugit în vacanțe și n-au mai fost deloc interesați de a-și achiziționa ceva în casă. Perioada de anul trecut din vară s-a simțit foarte puternic. Un interes foarte, foarte scăzut pe zona aceasta. Noi ca și brand, ca și verticală, suntem accesați mai mult la nevoie. Și așa am crescut și clienții. În momentul când au nevoie de un produs în casă, atunci caută și se interesează să își facă această schimbare.

Urmăriți integral discuția cu Sergiu Cadar, CEO Somproduct, în înregistrarea VIDEO a emisiunii ePlan!

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali, la cel mai profitabil sezon din ultimii ani: a prezentat toate sumele încasate
Gigi Becali, la cel mai profitabil sezon din ultimii ani: a prezentat toate sumele încasate
Citește și...
Cristian China-Birta, despre amprenta digitală a unui brand. „Aici se rupe de multe ori filmul”
Cristian China-Birta, despre amprenta digitală a unui brand. „Aici se rupe de multe ori filmul”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan este Cristian China-Birta, fondatorul agenției Kooperativa 2,0 cunoscut în lumea digitalului românesc drept Chinezul.    

Interviu cu Mark Schaefer, celebru consultant de marketing la nivel global: ”Cred că asta este o mare schimbare”
Interviu cu Mark Schaefer, celebru consultant de marketing la nivel global: ”Cred că asta este o mare schimbare”

Mark Schaefer, unul dintre cei mai apreciați autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.  

Dan Ariely, profesor de psihologie: „Înțelegerea comportamentului uman este esențială pentru afaceri”
Dan Ariely, profesor de psihologie: „Înțelegerea comportamentului uman este esențială pentru afaceri”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan se află în topul Bloomberg al celor mai influenți 50 de gânditori contemporani.

Dragoş Anastasiu, despre antreprenoriat și provocări: „Principalul lucru care s-a schimbat este mindset-ul antreprenorului”
Dragoş Anastasiu, despre antreprenoriat și provocări: „Principalul lucru care s-a schimbat este mindset-ul antreprenorului”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan este Dragoș Anastasiu, CEO & Founder Eurolines Group, care ne vorbește despre antreprenoriat și provocările lui, dar și despre noua generație de antreprenori și angajați.    

Cristina Bâtlan, co-fondator Musette: Asocierea într-un business poate face diferența între succes și faliment
Cristina Bâtlan, co-fondator Musette: Asocierea într-un business poate face diferența între succes și faliment

Cristina Bâtlan, antreprenor, investitor și co-fondator Musette este invitata lui Andrei Radu în noul sezon al emisiunii ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Recomandări
Ce (re)promit partidele pro-europene: impozitare progresivă a marilor averi, sute de mii de case, școli și spitale | DOCUMENT
Ce (re)promit partidele pro-europene: impozitare progresivă a marilor averi, sute de mii de case, școli și spitale | DOCUMENT

Partidele pro-europene care negociază componența viitorului Guvern au prezentat marți o listă a măsurilor pe care intenționează să le pună în aplicare. USR nu a semnat documentul asumat de alianța PSD-PNL-UDMR-minorități.  

Explicațiile TikTok privind alegerile din România nu au convins Comisia Europeană. Platforma riscă amendă și chiar închiderea
Explicațiile TikTok privind alegerile din România nu au convins Comisia Europeană. Platforma riscă amendă și chiar închiderea

Comisia Europeană a deschis o anchetă oficială împotriva TikTok după ce alegerile prezidențiale din România au fost anulate în urma manipulărilor de pe această platformă.

Metoda prin care niște hackeri români au furat 106 milioane euro de la clienții unui site de shopping celebru în toată lumea
Metoda prin care niște hackeri români au furat 106 milioane euro de la clienții unui site de shopping celebru în toată lumea

106 milioane de euro! Atât au furat niște hackeri români de la sute de clienți ai unui cunoscut site de cumpărături, fondat în America.