Terminam autostrada Transilvania, dar o vom plati dublu!

×
Codul embed a fost copiat

Am pornit in 2004, de la un cost de 2,2 miliarde de euro pentru toata ruta, iar acum aceasta suma nu mai ajunge nici pentru jumatate din traseu. Iar dupa 4 ani, avem doar 11 kilometri construiti. O mare rusine!


Ministerul Transporturilor schimba modul de plata pentru autostrada Transilvania: se vor face plati lunare, pe masura ce inainteaza lucrarile. Asta in conditiile in care pana acum, la fiecare inceput de an plateam 150 de milioane de euro avans.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

Citește și
Cristian Tabara
"Romania m-ai ales": Candidatii si proiectele de infrastructura
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11. 

Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.

Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.

In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Inspectie pe Autostrada Transilvania. Berceanu are planuri mari
Inspectie pe Autostrada Transilvania. Berceanu are planuri mari

Ministrul Transporturilor a verificat stadiul lucrarilor si dupa zeci de opriri din kilometru in kilometru oficialul a spus ca isi doreste ca pana in 2012 sa se poata circula cel putin pe distanta dintre Cluj si Vama Bors.

"Romania m-ai ales": Candidatii si proiectele de infrastructura

Avand in vedere starea proasta a drumurilor si numarul mare de accidente rutiere, invitatii au fost intrebati daca partidele lor au masuri coerente pentru aceste probleme.

Orban vrea sa scoata Bechtel de pe autostrada
Orban vrea sa scoata Bechtel de pe autostrada

Potrivit ziarului Gandul, ministrul transporturilor, Ludovic Orban, a atentionat vineri compania Bechtel, constructorul autostrazii Transilvania ca Guvernul ar putea sa-si caute alti parteneri.

Recomandări
CE aprobă ajutorul de stat de 790 mil. € acordat de România pentru sprijinirea închiderii minelor de cărbune din Valea Jiului
CE aprobă ajutorul de stat de 790 mil. € acordat de România pentru sprijinirea închiderii minelor de cărbune din Valea Jiului

Comisia Europeană a aprobat o măsură a statului român în valoare de 790 de milioane de euro pentru acoperirea costurilor excepţionale generate de închiderea a patru mine de cărbune necompetitive din Valea Jiului.

Donald Trump promite o ”armată puternică” a SUA şi sfârşitul războaielor din Orientul Mijlociu şi Ucraina
Donald Trump promite o ”armată puternică” a SUA şi sfârşitul războaielor din Orientul Mijlociu şi Ucraina

Preşedintele ales al SUA, Donald Trump, a promis joi o "armată puternică" şi sfârşitul războaielor din Orientul Mijlociu şi Ucraina.

Cu câți bani va rămâne câștigătorul premiului de peste 9,58 milioane de euro de la 6/49 după ce va plăti impozitele
Cu câți bani va rămâne câștigătorul premiului de peste 9,58 milioane de euro de la 6/49 după ce va plăti impozitele

A dat norocul peste un român care a câștigat, joi seara, premiul cel mare de la Loto 6 din 49.