Terminam autostrada Transilvania, dar o vom plati dublu!
Am pornit in 2004, de la un cost de 2,2 miliarde de euro pentru toata ruta, iar acum aceasta suma nu mai ajunge nici pentru jumatate din traseu. Iar dupa 4 ani, avem doar 11 kilometri construiti. O mare rusine!
Ministerul Transporturilor schimba modul de plata pentru autostrada Transilvania: se vor face plati lunare, pe masura ce inainteaza lucrarile. Asta in conditiile in care pana acum, la fiecare inceput de an plateam 150 de milioane de euro avans.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.
Pentru inceput insa, Ministerul va monitoriza sectorul 2B de 52 de kilometri, intre Campia Turzii si Cluj, din care au fost finalizati aproape 11.
Cei 42 de kilometri care vor fi gata in 2009 din acest sector ne vor costa 432 de milioane de euro, adica 10 milioane de euro pe kilometru, aproape dublu fata de cei 5,3 milioane euro - suma estimata la inceperea lucrarilor.
Berceanu spune ca a preluat ministerul cu datorii catre Bechtel care depasesc 141 de milioane de euro. Ne asigura insa ca pana in 2012, intre Campia Turzii si Bors se va putea circula, chiar daca in acest moment, autostrada Transilvania este acoperita de noroi.
In urmatoarele saptamani, vor fi luate in discutie si detaliile legate de sectorul 3C, de la Suplacu de Barcau pana la Bors.