Vanzari de peste 10 milioane de lei la acest magazin de haine de Black Friday. Cele mai vandute produse: lenjerie intima

Fashion Days

 Numarul de produse comandate pana la ora 9 a fost de peste 100 000.

In intervalul 17 noiembrie, ora 20:00 – 18 noiembrie, ora 09:00, Fashion Days a inregistrat o crestere de 165% fata de anul trecut a numarului de comenzi plasate in aplicatia mobile si o dublare a numarului de comenzi plasate in site.

Clientii care au avut instalata aplicatia pe telefoanele mobile au putut comanda de pe 17 noiembrie, incepand cu ora 20:00.

Reducerile pe Fashion Days sunt si de 90%. Oferta completa este aici.

Pana la ora 13:00, cifrele pentru Fashion Days sunt urmatoarele:

Citește și
Telefoane Telekom
Smartphone-uri la 1 leu sau reduse cu 2200 de lei de Black Friday

- pana la aceasta ora s-au vandut cam 40% din stocuri
- traficul pe aplicatie a ajuns la 70%
- cele mai vandute produse sunt "lenjeria intima"

Grafic pe culorile disponibile in site

Ofertele disponibile in continuare sunt aici

Vanzari de 10 milioane de lei pana in ora 9

Andrei Chirila: „In primele 4 ore de la startul editiei 2016 a Black Friday am avut un numar record de vizite, de 6 ori mai mare fata de editia Black Friday din 2015, si un numar record de comenzi pe mobile, cu 165% mai multe fata de anul trecut. Produsele de lux aduse special pentru aceasta editie au fost in topul preferintelor clientilor.”

Ofertele de pe Fashion Days sunt aici

Categoriile de produse care s-au aflat in topul preferintelor clientilor au fost: imbracaminte (produse de sezon), incaltaminte, genti, ceasuri si produse pentru copii.

Brandurile preferate de catre clientii romani au fost: United Colors of Benetton, Zee Lane, Napapijri Guess, Desigual, Furla, US POLO ASSN.

Cele mai multe comenzi au venit din orasele: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta.

Cel mai scump produs vandut pana la aceasta ora a fost o geanta Prada in valoare de 5800 Lei.

Cea mai mare comanda facuta de un client Fashion Days a fost de 8000 Lei.

Pana la aceasta ora brandurile de lux preferate sunt Prada, Valentino, Diesel Gold.

Timpul mediu petrecut pe site a fost de 10 minute.Timpul mediu petrecut in aplicatia de mobile a fost de 18 minute.

Citește și...
BLACK FRIDAY 2016. Un magazin a vandut peste 1 milion de produse si a avut incasari de 301 milioane de lei
BLACK FRIDAY 2016. Un magazin a vandut peste 1 milion de produse si a avut incasari de 301 milioane de lei

BLACK FRIDAY 2016. Vineri a fost ziua cu cele mai mari reduceri. Black Friday in versiunea romaneasca aduna cei mai multi comercianti la startul zilei de 18 noiembrie.

Smartphone-uri la 1 leu sau reduse cu 2200 de lei de Black Friday
Smartphone-uri la 1 leu sau reduse cu 2200 de lei de Black Friday

 De Black Friday, Telekom a redus considerabil preturile la telefoane.

Romanii au inceput de joi seara cumparaturile de Black Friday. Care sunt cele mai cautate produse
Romanii au inceput de joi seara cumparaturile de Black Friday. Care sunt cele mai cautate produse

E Black Friday asa ca s-a dat startul la reduceri. Telefoane, tablete, laptopuri sau electrocasnice - toate sunt reduse weekend-ul acesta chiar si cu pana la 50%.

Recomandări
Elisabeta Lipă, românca de aur a canotajului și ”mama” noii generații de campioni: ”Sunt dovada vie că nu există nu se poate”
Elisabeta Lipă, românca de aur a canotajului și ”mama” noii generații de campioni: ”Sunt dovada vie că nu există nu se poate”

Şase participări la jocurile olimpice, 8 medalii olimpice, zeci de titluri naţionale. Aşa arată un palmares greu de egalat care i-a adus titlul de canotoare a secolului XX Elisabetei Lipă.

Trăim în cea mai bună Românie de până acum
Trăim în cea mai bună Românie de până acum

Trăim în cea mai bună Românie de până acum

Politico: Viktor Orban a folosit datele COVID ale maghiarilor pentru a impulsiona campania electorală
Politico: Viktor Orban a folosit datele COVID ale maghiarilor pentru a impulsiona campania electorală

Un raport al Human Rights Watch arată că partidul premierului maghiar Viktor Orban a folosit datele cetățenilor care s-au înscris la vaccinul anti-COVID-19 pentru a răspândi mesajele de campanie înaintea alegerilor din Ungaria, din aprilie 2022.