Surprizele de pe rafturi pentru romanii care visau la reduceri de Black Friday
Ziua in care ar fi trebuit sa cada preturile s-a transformat in ziua in care au cazut site-urile.
Celebra "sarbatoare a reducerilor", numita oficial ''Black Friday'', pune la grea incercare atat nervii oamenilor care vor sa cumpere chilipiruri dar mai ales serverele magazinelor online, care au cedat unul cate unul.
Internetul s-a umplut astfel de comentariile clientilor suparati, care dupa ce au stat ore in sir ca sa astepte repornirea site-urilor, au constatat ca produsul visat era dintr-un stoc deja epuizat.
Promotiile au avut mai mult succes in magazinele clasice. De dimineata s-au asezat la cozi, dar din cauza imbulzelii si a organizarii proaste au existat clienti care, desi au achitat produsul, cand s-au dus la raft sa-l ridice acesta nu mai era.
In total doua milioane si jumatate de oameni spera sa prinda macar un chilipir - potrivit unui studiu de piata realizat recent de compania Daedalus. Iar unii retaileri vorbesc deja, la jumatatea zilei, de recorduri absolute la capitolul vanzari. "Am vandut intr-o zi cat intr-un an intreg".