Cea mai scumpă achiziție de Black Friday 2023: un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro

televizor
Shutterstock

Cea mai mare achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei).

”Cea mai mare achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei)”, potrivit datelor Limitless Agency, agenţie de marketing digital din România.

Ediţia de Black Friday 2023 a înregistrat o creştere uşoară de 12% a vânzărilor online comparativ cu anul trecut, la peste 25 milioane de euro, în timp ce numărul utilizatorilor online a crescut cu 13% şi numărul tranzacţiilor a crescut cu 4% per total, arată un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de Limitless Agency.

Recordul de anul acesta a fost reprezentat de achiziţia celui mai scump televizor, în cea mai mare cantitate de până acum, în valoare totală de 740.000 euro. Dacă anul trecut a fost achiziţionat un singur televizor LED Smart, în valoare de 148.000 euro, la ediţia Black Friday din acest an au fost achiziţionate 5 televizoare la acest preţ, valorizând total 740.000 euro.

Totodată, în perioada 10-12 noiembrie, valoarea medie a comenzii a fost de 126 de euro, similar cu valoarea medie în weekendul de Black Friday de anul trecut.

Citește și
black friday
Ce au cumpărat românii de Black Friday. Mall-urile au fost luate cu asalt: ”E balamuc rău de tot, peste tot”

Alte cifre impresionante Black Friday 2023 sunt reprezentate de cumpărarea a 14.500 telefoane mobile, 5.000 de console playstation, 4.500 de cauciuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino şi 16 perechi de pantofi de dama în valoare de 4.320 de lei într-o singură comandă, mai arată raportul Limitless Agency.

“Comportamentul de achiziţie de Black Friday 2023 a fost uşor mai temperat, românii preferând să cumpere mai puţine produse şi de valori mai mici decât anul trecut. Unul dintre motive este şi faptul că ediţia de Black Friday a început mai devreme anul acesta, dar şi faptul că românii au devenit mai chibzuiţi. Însă numărul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn că românii sunt tot mai familiarizaţi cu mediul online. Per total, a fost o ediţie cu rezultate optime şi aşteptate de magazinele online, raportat şi la contextul economic actual”, declară Daniel Slăvenie, CEO&partner Limitless Agency.

În acest context, clienţii Limitless Agency au obţinut venituri de peste 25 milioane de euro în weekendul de Black Friday. Domeniile care au înregistrat creşteri ale vânzărilor sunt beauty şi băuturi alcoolice.

Pentru ediţia Black Friday 2023, magazinele online au crescut bugetele de Black Friday cu 30% în comparaţie cu anul trecut.

Potrivit unui raport Limitless Agency, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piaţa comerţului electronic din România vor ajunge la 7 miliarde de euro în 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar
Citește și...
Ce au cumpărat românii de Black Friday. Mall-urile au fost luate cu asalt: ”E balamuc rău de tot, peste tot”
Ce au cumpărat românii de Black Friday. Mall-urile au fost luate cu asalt: ”E balamuc rău de tot, peste tot”

Ziua cu cele mai mari reduceri din an s-a încheiat cu satisfacție pentru cei mai mulți dintre comercianții care s-au avântat să scadă prețurile de Black Friday. O singură platformă a înregistrat vânzări de aproape 1 miliard de lei.  

Black Friday „tradițional”: Românii au cumpărat de toate, de la porci „în viu” la bilete de vacanță și lingouri de aur
Black Friday „tradițional”: Românii au cumpărat de toate, de la porci „în viu” la bilete de vacanță și lingouri de aur

Românii au stat cu ochii pe ofertele de „Black Friday”. În doar câteva minute au comandat zeci de tone de carne de porc, pachete de vacanță, bilete la festivaluri, haine, dar și televizoare, cosmetice, și „produse pentru casă”.

Black Friday 2025 la eMAG. În 12 ore s-au depășit vânzările de anul trecut. Ce au cumpărat românii
Black Friday 2025 la eMAG. În 12 ore s-au depășit vânzările de anul trecut. Ce au cumpărat românii

Black Friday 2025 a început oficial la eMAG, marcând startul celor mai mari reduceri din an. Promoțiile se desfășoară în timp real, cu stocuri actualizate și oferte care atrag atenția cumpărătorilor din toată țara.

Recomandări
Crăciun pe Valea Prahovei. Zeci de unităţi de cazare şi-au aşteptat în zadar oaspeţii. „Nu putem face faţă concurenţei”
Crăciun pe Valea Prahovei. Zeci de unităţi de cazare şi-au aşteptat în zadar oaspeţii. „Nu putem face faţă concurenţei”

Zeci de unităţi de cazare de pe Valea Prahovei au avut camere libere în acest an de Crăciun, o situaţie greu de imaginat în urmă cu câţiva ani, când rezervările se făceau încă din octombrie, noiembrie sau chiar cu un an înainte.

Zăpada și gerul i-a pus în dificultate pe unii turiști plecați la drum de Crăciun. Ninsori importante în mai multe zone
Zăpada și gerul i-a pus în dificultate pe unii turiști plecați la drum de Crăciun. Ninsori importante în mai multe zone

Prima zi de Crăciun a adus vreme rece, zăpadă și ger. La munte, vântul a suflat cu putere, iar pe șosele turiștii s-au trezit într-un scenariu pentru care nu erau pregătiți.

Sezonul de gripă a început mai devreme, cu peste 100.000 de infecții respiratorii. Avertismentul medicilor
Sezonul de gripă a început mai devreme, cu peste 100.000 de infecții respiratorii. Avertismentul medicilor

Sezonul de gripă a început mai devreme anul acesta, iar autoritățile au emis deja o alertă epidemiologică. Asta după ce timp de trei săptămâni numărul cazurilor a crescut alarmant și a fost înregistrat și primul deces.