Cea mai scumpă achiziție de Black Friday 2023: un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro
Cea mai mare achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei).
”Cea mai mare achiziţie de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) şi un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei)”, potrivit datelor Limitless Agency, agenţie de marketing digital din România.
Ediţia de Black Friday 2023 a înregistrat o creştere uşoară de 12% a vânzărilor online comparativ cu anul trecut, la peste 25 milioane de euro, în timp ce numărul utilizatorilor online a crescut cu 13% şi numărul tranzacţiilor a crescut cu 4% per total, arată un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de Limitless Agency.
Recordul de anul acesta a fost reprezentat de achiziţia celui mai scump televizor, în cea mai mare cantitate de până acum, în valoare totală de 740.000 euro. Dacă anul trecut a fost achiziţionat un singur televizor LED Smart, în valoare de 148.000 euro, la ediţia Black Friday din acest an au fost achiziţionate 5 televizoare la acest preţ, valorizând total 740.000 euro.
Totodată, în perioada 10-12 noiembrie, valoarea medie a comenzii a fost de 126 de euro, similar cu valoarea medie în weekendul de Black Friday de anul trecut.
Alte cifre impresionante Black Friday 2023 sunt reprezentate de cumpărarea a 14.500 telefoane mobile, 5.000 de console playstation, 4.500 de cauciuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino şi 16 perechi de pantofi de dama în valoare de 4.320 de lei într-o singură comandă, mai arată raportul Limitless Agency.
“Comportamentul de achiziţie de Black Friday 2023 a fost uşor mai temperat, românii preferând să cumpere mai puţine produse şi de valori mai mici decât anul trecut. Unul dintre motive este şi faptul că ediţia de Black Friday a început mai devreme anul acesta, dar şi faptul că românii au devenit mai chibzuiţi. Însă numărul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn că românii sunt tot mai familiarizaţi cu mediul online. Per total, a fost o ediţie cu rezultate optime şi aşteptate de magazinele online, raportat şi la contextul economic actual”, declară Daniel Slăvenie, CEO&partner Limitless Agency.
În acest context, clienţii Limitless Agency au obţinut venituri de peste 25 milioane de euro în weekendul de Black Friday. Domeniile care au înregistrat creşteri ale vânzărilor sunt beauty şi băuturi alcoolice.
Pentru ediţia Black Friday 2023, magazinele online au crescut bugetele de Black Friday cu 30% în comparaţie cu anul trecut.
Potrivit unui raport Limitless Agency, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piaţa comerţului electronic din România vor ajunge la 7 miliarde de euro în 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.