TEST: Bucuresti – Timisoara cu o masina electrica

21-10-2016 10:59
Sursa: Costin Giurgea, Tudor Bratu

Test masini electrice

Cea mai mare problema a masinilor electrice, autonomia limitata, este de astazi atenuata in Romania, cel putin pe traseul Bucuresti – Timisoara.

De astăzi, utilizatorii de mașini electrice au la dispoziție puncte intermediare in care pot alimenta de la statii de mare putere (45-50 Kw). In principiu, o astfel de incarcare 80% a bateriei unei masini electrice, care poate genera o autonomie reala de 80-120 de km (in functie de modelul masinii si modul de condus) dureaza cam 30-45 de minute. Adica fix cam cat sa faci niste cumparaturi, de exemplu.

Noi tocmai am plecat cu un e-Golf sa testam cazul. Iesim din Bucuresti si mergem pe autostrada A1 spre Pitesti, unde avem planificata prima incarcare, la statia Renovatio din Kaufland.

Pentru ca suntem implicati intr-o „cursa” de mers eficient cu alte 5 maaini si pentru ca vrem sa castigam, am aplicat strategia semi-masochista „fara ventilatie sau alti consumatori inutili”, cu care incercam sa compensam faptul ca unii dintre ceilalti concurenti vor merge pe Gaesti, pe unde e traseul mai scurt.

Va vom tine la curent pe parcurs cu evolutia testului, iar la final vom publica toate datele despre ceea ce, inevitabil, va fi tehnologia auto a viitorului, testata acum si de noi pe un traseu semnificativ din Romania.

Cat credeti ca va costa un drum Bucuresti - Timisoara cu masina electrica
Sub 50 de lei
Intre 50 si 100 de lei
Peste 100 de lei
Funny quotes
 
 
 
 
 
 

Pana la finalul drumului nostru, va invitam sa incercat sa anticipati cam cat ar costa un drum Bucuresti - Timisoara cu o masina electriva. Tot la final va vom spune si noi care sunt costurile, de bani si timp, pentru experienta aceasta.

Sursa: Costin Giurgea, Tudor Bratu


VIDEO PROTVPLUS.RO