Un tren nu a reuşit să oprească în gara Bârlad. Explicaţia CFR

tren gara birlad
vremeanoua.ro

Incident în gara Bârlad, duminică după-amiază.

 

Trenul IR 1661 care circula duminică pe ruta Bucureşti - Iaşi şi care avea prevăzută oprire în staţia Bârlad a trecut de gară fără să oprească, informează un comunicat al CFR Călători.

Potrivit presei locale, garnitura s-ar fi oprit la o distanţă de 400 de metri de gară, însă informaţia nu a fost confirmată de reprezentanţii companiei.

"Urmează ca o comisie de cercetare să analizeze cauzele care au condus la această situaţie. Călătorii nu au fost puşi în pericol", se spune în comunicatul postat pe site-ul operatorului feroviar naţional.

Citește și
cfr
Cea mai gravă criză de vagoane din istoria CFR. Călătorii stau în picioare sute de km.
Mărturia tinerei care a mers să reclame că un polițist a violat-o. „L-am întrebat dacă recunoaște că i-am spus «Nu!» în mod repetat”. Umilințele pe care acuză că le-a trăit în secția de poliție

După verificările preliminare, trenul şi-a reluat circulaţia la ora 12:26, cu 116 minute de întârziere, în condiţii de siguranţă, în compunerea trenului Regio 6401, cu opriri în toate staţiile pe distanţa Bârlad - Iaşi pentru preluarea şi debarcarea pasagerilor.

FOTO: Vremea Nouă

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
NEWS ALERT Zinedine Zidane revine! S-a înțeles cu noua sa echipă
Citește și...
Doi muncitori răniți, după ce un utilaj CFR a deraiat, în Dâmbovița
Doi muncitori răniți, după ce un utilaj CFR a deraiat, în Dâmbovița

Doi muncitori au fost răniţi la Boteni, în judeţul Dâmboviţa, după ce au căzut şi au fost prinşi sub un utilaj, pe calea ferată.

Cea mai gravă criză de vagoane din istoria CFR. Călătorii stau în picioare sute de km.
Cea mai gravă criză de vagoane din istoria CFR. Călătorii stau în picioare sute de km.

CFR Călători se confruntă cu cea mai mare criză de vagoane din întreaga sa istorie, iar pasagerii simt asta în fiecare zi.

Ministrul Transporturilor: „Va fi aglomerat în această vară în gări și la casele de bilete. CFR nu are vagoane destule”
Ministrul Transporturilor: „Va fi aglomerat în această vară în gări și la casele de bilete. CFR nu are vagoane destule”

CFR Călători nu va avea vagoane suficiente ca să satisfacă nevoia de trafic din această vară, mai ales pentru litoral, a declarat ministrul Transporturilor, Lucian Șova, într-un interviu acordat Agerpres.

Angajaţii CFR au strâns 500 de tone de gunoaie din gări, trenuri şi de pe linii
Angajaţii CFR au strâns 500 de tone de gunoaie din gări, trenuri şi de pe linii

Peste 500.000 de kilograme de gunoaie au fost colectate de angajaţii CFR din gări, halte, spaţii publice, zonele de protecţie şi de siguranţă a căii ferate, de pe linii sau terenurile din vecinătatea căii ferate

Recomandări
Ciolacu pretinde că inflația scade lunar în România, dar uită să spună că e la cel mai înalt nivel din UE
Ciolacu pretinde că inflația scade lunar în România, dar uită să spună că e la cel mai înalt nivel din UE

Marcel Ciolacu pretinde că inflația este pe un trend descendent în România, cu scăderi lunare. Totuși, țara noastră a rămas cu cea mai mare inflație din Europa, arată statisticile oficiale.

Marcel Boloș: „În ultimul an, agenţiile ne-au reconfirmat ratingul suveran şi perspectiva stabilă” dar „e loc de creștere”
Marcel Boloș: „În ultimul an, agenţiile ne-au reconfirmat ratingul suveran şi perspectiva stabilă” dar „e loc de creștere”

România are un rating suveran și o perspectivă stabilă economic, confirmată de agențiile internaționale de rating, „dar asta nu înseamnă că nu există loc de creștere”, afirmă ministrul Finanțelor, Marcel Boloș.

Zelenski îi trage de mânecă pe aliații NATO: „Ucraina are nevoie de cel puțin șapte sisteme de apărare antiaeriană Patriot”
Zelenski îi trage de mânecă pe aliații NATO: „Ucraina are nevoie de cel puțin șapte sisteme de apărare antiaeriană Patriot”

Volodimir Zelenski, președintele Ucrainei, le-a spus liderilor din Alianța Nord-Atlantică (NATO) de ce ar avea nevoie țara sa pentru a putea face față atacurilor aeriene lansate fără oprire de armata Kremlinului.