Spotify, Discord, Snapchat, Fitbit și multe alte aplicații s-au prăbușit din cauza unei întreruperi a Google Cloud
Sute de site-uri și aplicații importante au returnat, marți, erori „404: not found” (n. trad. „404: nu a fost găsit”) după o problemă aparentă cu Google Cloud.
Utilizatorii mai multor aplicații importante, printre care Spotify, Snapchat, Discord, Fitbit și Nest, au înregistrat erori și probleme de acces pe scară largă, potrivit Downdetector, o aplicație de întreruperi prin care utilizatorii pot raporta dacă întâmpină probleme cu aplicații sau site-uri web, potrivit heraldscotland.com.
Marți, în jurul orei 17:30 (ora României), au început problemele cu mai multe aplicații.
În cazul Spotify, 52% dintre utilizatori au raportat probleme la utilizarea aplicației, 32% au raportat probleme cu site-ul web și 16% au raportat probleme în timpul streamingului audio.
Site-uri și servicii precum Spotify, Discord, Snapchat și Etsy și-au revenit cu greu după o întrerupere care a durat mai puțin de o oră.
Vinovat pentru întreruperi pare să fi fost Google Cloud, iar pagina de stare a serviciului arată în continuare că o problemă de rețea cauzează în prezent probleme care au dus la erorile 404 care au apărut pe paginile web afectate.
We’re aware of some issues right now and are checking them out! We’ll keep you posted.
— Spotify Status (@SpotifyStatus) November 16, 2021
Deși nu este clar care este cauza problemelor din aplicație sau când va fi rezolvată problema, Spotify a postat o actualizare pe contul său oficial de Twitter, spunând că este conștientă de probleme și că le analizează.
Pe populara aplicație de socializare, Snapchat, problemele au început cam în același timp, utilizatorii raportând probleme în momentul în care încercau să trimită mesaje.
Mai mulți utilizatori au spus că, în încercarea de a rezolva problema, s-au deconectat de la aplicație și nu s-au mai putut conecta.
Utilizatorii au raportat, de asemenea, probleme pe aplicația de mesagerie Discord, 39% dintre ei raportând probleme cu conexiunea la server.
În plus, 36% dintre utilizatori au raportat probleme cu aplicația, iar 25% au raportat o problemă cu trimiterea de mesaje.
Utilizatorii Fitbit au raportat, de asemenea, probleme cu aplicația începând aproximativ în același timp. Un procent masiv de 62% dintre utilizatori au raportat probleme de accesare a aplicației, în timp ce 21% au avut probleme cu site-ul web, 17% dintre persoane nu au reușit să se conecteze.
De asemenea, au fost transmise rapoarte pentru principalul motor de căutare Google, precum și pentru Google Cloud.
Pe fondul întreruperii majore, jucătorii Pokemon Go au raportat, la rândul lor, probleme cu aplicația, întrucât 76% au declarat că au întâmpinat dificultăți la conectare.