Scandal pe Aeroportul Suceava, dupa anularea cursei pentru Bologna. "Au zis ca avionul a lovit o pasare". Reactia Wizz Air
A fost o zi cu ghinion, marti, pentru zeci de oameni care au ramas blocati pe Aeroportul "Stefan cel Mare" din Suceava.
Cursa care trebuia sa plece spre Bologna a fost anulata, din cauza unei defectiuni la motor, iar pasagerii nu au avut nicio alta sansa de a ajunge in Italia. Unii dintre calatori isi pot pierde locul de munca, iar altii, rezervarile pentru concedii.
"Eu am copil mic. Sunt de dimineata aici. Au spus doar ca e anulat si atat! Nimeni nu discuta cu noi", spune, nemultumita, o femeie.
Aproape 180 de pasageri au avut planurile date peste cap de compania aeriana al carui avion trebuia sa decoleze marti, la ora 12:45, de pe aeroportul din Suceava.
Se pare ca din cauza unei defectiuni la motor aeronava nu a mai putut zbura deloc.
Pasagerilor li s-a promis reprogramarea pentru o alta cursa, insa acest lucru i-a nemultumit pe calatori, mai ales ca unii dintre ei trebuiau sa fie miercuri la munca.
" Eu am servicu in Italia, lucrez intr-o unitate militara! Cine ma duce pe mine acasa daca eu nu am niciun ban in buzunar?! Au zis ca avionul a lovit o pasare si s-a rupt ceva la motor", este nemultumita o pasagera.
Altii au gasit alternative.
"O sa mergem la Iasi, pentru ca mai aveau opt locuri libere. Platim mai mult ca sa ne duca la locul destinat. Trebuia ca maine sa incep munca", spune un barbat.
La fel de revoltati au fost si calatorii al caror concediu a fost dat peste cap.
"Avem rezervari facute la hotel in Italia. Mi-am luat concediu de la serviciu, am platit bilet de avion, am platit hotelul in Italia. Ei si-au luat de-o grija... Sa ne reprogramam", este indignata o femeie.
Reprezentantii companiei le-au oferit pasagerilor varianta rambursarii complete a biletului sau posibilitatea reprogramarii gratuite pentru zboruri alternative.
Reactia Wizz Air
“Zborurile Wizz Air W6 3613 de la Suceava la Bologna si W6 3762 de la Bologna la Craiova programate pentru ziua de 25 iulie au fost anulate din cauza unei inspectii tehnice neprogamate a aeronavei determinata de impactul aparatului de zbor cu o pasare.
Toti pasagerii au fost contactati si li s-au oferit varianta rambursarii complete sau posibilitatea reprogramarii gratuite pe zboruri WIZZ alternative, vouchere pentru alimente si cazare, in conformitate cu reglementarile UE in vigoare si politicii Wizz Air.
Wizz Air iși cere scuze tuturor pasagerilor ale caror planuri de calatorie au fost afectate de aceasta situatie, dar siguranța lor, a echipajului și a aeronavelor este prioritatea companiei”, a mentionat Suzana Savu, reprezentantul companiei.