Românii au câştigat în 2023 premii prin tragere la sorţi de aproximativ 10 milioane de euro. Cele mai scumpe recompense
Valoarea totală a premiilor din promoţiile de consumatori cu tragere la sorţi desfăşurate de companiile româneşti în anul 2023 a fost de aproximativ 10 milioane de euro.
Valoarea premiilor a fost cu circa 25% mai mare decât în 2022, potrivit Mediapost Hit Mail, companie organizatoare de promoţii de consumatori din România. Apartamentele, premiile în bani şi autoturismele au fost cele mai scumpe recompense.
”Valoarea totală a premiilor din promoţiile de consumatori cu tragere la sorţi desfăşurate de companiile româneşti în anul 2023 a fost de aproximativ 10 milioane de euro”, potrivit estimărilor Mediapost Hit Mail, companie organizatoare de promoţii de consumatori din România.
Alegeri 2024
18:28
BEC a făcut anunțul oficial: Încetează de îndată operaţiunile de votare şi cele de pregătire a votării în străinătate
18:25
Ludovic Orban, reacție după anularea alegerilor: „CCR a distrus democraţia din România”
18:19
CNA: După ce Guvernul va stabili data alegerilor, va fi emisă o nouă decizie privind regulile de desfăşurare a campaniei
18:16
UPDATE: Alegerile prezidențiale au fost anulate. Judecătorii CCR au anulat procesul electoral pentru alegerea Președintelui
Suma totală a campaniilor promoţionale de anul trecut a fost cu cu aproximativ 25% mai mare faţă de 2022.
Mediapost Hit Mail gestionează de circa 20 de ani cel puţin un sfert din toate promoţiile de consumatori cu trageri la sorţi din ţară.
„Într-o nouă analiză amplă a campaniilor promoţionale cu tragere la sorţi derulate prin intermediul companiei noastre, de data aceasta în 2022 şi 2023, am studiat, printre altele, cum au evoluat categoriile de premii acordate, apetitul pentru concursuri al consumatorilor în funcţie de vârstă şi gen, şi sezonalitatea acestor campanii promoţionale. În acest fel, am obţinut o imagine mai clară despre factorii principali de succes ai campaniilor promoţionale de acest gen”, a declarat Marian Şeitan, director general Mediapost Hit Mail.
În 2023, ponderea voucherelor a crescut faţă de 2022 şi a continuat să domine topul categoriilor de câştiguri prin tragere la sorţi. Dacă în 2022 voucherele reprezentau în jur de 44% din premiile oferite de companii, în 2023 ponderea acestora a urcat până la 47%.
La o distanţă considerabilă în ceea ce priveşte categoriile de premii s-au aflat, în 2023, cosmeticele (+10%) şi produsele electronice (puţin sub 10%). În 2022, produsele din categoria casă şi grădină (+10%) şi cosmeticele (+8%) au completat topul celor mai răspândite premii.
Apartamentele de două camere şi de tip studio, premiile în bani, autoturismele, voucherele de vacanţă şi călătoriile exotice au fost printre cele mai scumpe premii câştigate anul trecut de către românii care au participat la promoţii cu tragere la sorţi.