Record de programări la frizerii. Ce măsuri au luat frizeriile și ce obligații au clienții

15-05-2020 18:56


După două luni grele de transformări, saloanele de înfrumusețare și frizeriile au fost punctele fierbinți în această primă zi de relaxare.

Pentru că cererea este uriașă, iar nevoile urgente, unele s-au deschis chiar de la miezul nopții. Peste tot, clienții au purtat măști și și-au acoperit încălțămintea, au intrat pe rând și au stat la distanță unul de celălalt.

Deși autoritățile au interzis desfășurea activităților în saloane, fără programare, în unele locuri, s-a stat pur și simplu la coadă, în stradă.

Masca de protecție pe față, mănuși, dezinfectanți încă de la intrare și verificarea temperaturii clienților - așa arată noua realitate în saloanele de îngrijire personală. Dar nicio condiție nu poate fi mai grea decât două luni departe de frizer.

Ioana Tant, clientă: "Abia am așteptat să retrăiesc experiența salonului și am vrut să fiu pregătită să merg mâine la muncă aranjată. N-am mai avut răbdare".

Pentru proprietarii unui salon de înfrumusețare din centrul capitalei, pauza forțată a fost ca o piatră de încercare.

Jean Sotir, proprietar salon coafură/frizerie: "Angajații au intrat în șomaj tehnic. A fost nevoie să ne adaptăm regulilor".

Oamenii speră să-și recupereze pierderile chiar din prima lună.

Jean Sotir: "Cererea este deja foarte mare și a fost o listă de așteptare. Avem programări până după jumătatea lunii iunie".

În aceste zile lupta pentru o programare la salonul de înfrumusețare este extrem de strânsă. Principala calitate a unui client pentru a fi acceptat trebuie să fie punctualitatea.

Și aici clienții calcă întâi pe covorul cu dezinfectant, apoi își protejează pantofii își curăță mâinile și li se ia temperatura.

Dacă petreceți mai mult de 2 ore, 2 ore și jumătate în salon trebuie să schimbăm masca de protecție.

În multe astfel de locuri atât anagajații cât și clienții au fost chiar emoționați de revedere.

Coafeză: ”Simt că e un nou început, parcă astăzi am venit pentru prima oară la salon și parcă până acum nu am mai lucrat”.

Clientă: ”Sunt foarte bucuroasă că au deschis”.

Anda, hairstylist: ''O să avem o grămadă de suprize, dar în principiu ne așteptăm să avem de lucru mai mult la fiecare clientă decât înainte''.

Și chiar așa a fost - specialiștii au avut serios de muncă. În primul rând au reparat tot ce s-a stricat acasă.

Dacă în urmă cu câteva luni clienții reproșau discret o tunsoare perfecta, dar pe care ei o vedeau nereușită, acum toată lumea se ridică zâmbind de pe scaun. Așteptarea și nerăbdarea de a se așeza pe acest scaun au anulat oricel fel de nemulțumire.

Iar la unele frizerii, chiar s-a stat la coadă cu o oră înainte de deschidere, deși autoritățile au stabilit că programarea este obligatorie.

Până la urmă, cu toții au plecat spre casă cu sentimentul că au întinerit puțin.

VIDEO PROTVPLUS.RO