Pod vechi de 80 de ani, pericol pentru șoferii bucureșteni. Reacția CFR
Viteza medie a trenurilor din România se va dubla şi va ajunge la 80 de kilometri pe oră. Este promisiunea directorului CFR Infrastructură care speră că va reuşi să ridice restricţiile de pe calea ferată până la sfârşitul anului.
Greu de crezut că se va întâmpla asta, câtă vreme şeful din CFR a vizitat marți podul Constanța, de exemplu, şi nu a reuşit să explice de ce nu se repară, deşi este foarte şubred, iar autorităţile promit de un an că tot încep lucrările.
Podul Constanța, peste care trec zilnic zeci de trenuri este un pericol pentru şoferi, dar şi pentru pasagerii transportului în comun. Recunoaşte chiar şi şeful Căilor Ferate venit în inspecţie.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Podul vechi de 80 de ani a fost reparat o singură dată şi nu a fost desemnat niciun constructor care să înceapă lucrările.
Reparaţia podului Constanța costă aproape 1 milion de dolari. Licitaţia s-a terminat la începutul lunii mai însă atunci, niciun constructor nu s-a prezentat, aşa că a fost anulată. Acum CFR vrea să încredinţeze direct lucrările unei firme de construcţie.
Doar că numele firmei este ţinut deocamdată secret. Ar trebui să-l aflăm pe 23 mai.
Şoferii care trec în fiecare zi pe sub pod nu mai au răbdare. Din cauza pasajului îngust, zilnic se formează cozi uriaşe de maşini.
Şofer: "Noi suntem mai proşti ca ei. pentru că îndurăm prostia noastră. Stăm pe aici, oamenii pierd timp să ajungă la serviciu şi pe ei îi doare în fese, nici acolo."
Ca să rezolve această problemă, CFR Infrastructură a propus primăriei capitalei să lărgească pasajul de sub pod.
Una peste alta, podul Constanța nu este singura problemă a căilor ferate din România. Trenurile circulă cu viteze foarte mici din cauza nenumăratelor restricţii.
Constantin Axinia, director CFR Infrastructură: "Mi-am pierdut viaţa la calea ferată, nu cred că am venit aici să ard gazul".
Reporter: "Cu cât o să crească pe mandatul dumneavoastră?"
Director CFR: "Domnule, acum este 46 km/h. În mandatul meu sper să o ridic la 80 la oră."
Reporter: "Cat va avea mandatul dumneavoastră?"
Director CFR: "Mi-aţi pus o întrebare complicată. Dacă voi avea continuitate, până la sfârşitul anului."
Noul director spune că până acum au fost ridicate câteva zeci de restricţii în Braşov, Cluj, Iaşi, Timişoara şi Craiova. Insuficient însă pentru a rezolva problema.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!