O româncă de 22 ani, din Brașov, a stabilit un record pe Instagram, cu un clip care a fost patru zile la rând, cel mai urmărit din lume. Creația ei a adunat 92 de milioane de vizualizări și a depășit un videoclip al americancei Kylie Jenner.

Luni, însă, românca a fost depășită de o australiancă.

Videoclipul româncei are 15 secunde, și a strâns pe Instagram, peste 92 de milioane de vizualizări. Autoarea se numește Lorena Șerban, are 22 de ani și este din Brașov. Pe rețeaua socială este urmărită de 300.000 oameni.

Clipul ei - care patru zile la rând a fost cel mai urmărit din lume - a fost postat în secțiunea "reels" a Instagram. În el Lorena dansează și a folosit un efect care creează senzația că personajul s-ar afla într-o auroră boreală.

Cele 92 de milioane de vizualizări au luat-o prin suprindere pe tânără.

Lorena Șerban, Creator de conținut: "Nu îmi vine să cred! Câteodată mai stau și deschid telefonul și mă uit și clipesc, așa, să mă ciupească cineva dacă e real ceea ce ce întâmplă".

Înainte ca videoclipul româncei să strângă 92 de milioane de vizualizări, pe Instagram cel mai urmărit clip îi aparținea americancei Kylie Jenner.

Sora vitregă a lui Kim Kardashian acumulase 77 milioane de vizualizări cu un video în care prezenta primii trei ani din viață fiicei ei.

Succesul româncei a fost însă de scurtă durată.

O australiancă a detronat-o luni. Cu un clip asemăntor cu al ei a strâns peste o sută de milioane de vizualizări.

Alexander Stoica, specialist în marketing: "Ce a făcut Lorena mi se pare foarte interesant, pentru că a dus trendul mai departe și a aplicat talentul ei de creator de conținut. Algoritmii la social media funcționează foarte mult după efectul bulgărelui de zăpadă. Ei iți împing creația către urmăritorii tăi, iar aceștia, daca dau un like, un comentariu, Instagram crede că acel material este unul de efect și începe să îl împingă la mulți oameni".

Postările de pe Instagram le aduc creatorilor de conținut pe lângă faimă și bani.

Cei mai urmăriți de la noi, cer pentru o postare între câteva zeci și peste 1.000 de euro.

Sumele depind de numărul de urmăritori și de numărul celor că ajung să vadă postarea.

Costin Cocioabă, blogger: "Te poți alătură unui pool mare de branduri care pot vedea ce audiențe ai și te pot alege pentru campanii pe care să le implementeze pe rețele".

Bani se pot face și din YouTube.

Canalele de la noi raportează câștiguri între 500 și 2.000 de euro pentru un milion de vizualizări.