M4 Gara de Nord - Gara Progresul va costa 2,5 miliarde de euro. Licitația publică a ajuns în SICAP
Realizarea M4 Gara de Nord - Gara Progresul va costa 2,5 miliarde de euro, conform documentelor licitației publice lansate în SICAP de Primăria Sectorului 4.
În Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SICAP) apare documentaţia de atribuire referitoare la licitaţia publică în vederea desemnării constructorului magistralei de metrou M4 Gara de Nord - Gara Progresul. Pentru realizarea acestui obiectiv, Primăria Sectorului 4 a depus deja cererea de finanţare în valoare totală de 2,5 miliarde de euro, bani europeni nerambursabili, care vor fi accesaţi prin „Programul Transport” al Uniunii Europene 2021-2027, transmite news.ro.
Traseul noii linii de metrou M4 va avea 14 staţii, ce vor fi amenajate pe o lungime totală de aproximativ 12 kilometri, între staţia Gara de Nord 2 şi staţia Gara Progresul, şi care va traversa teritoriul sectoarelor 1, 4 şi 5, precum şi al comunei Jilava din judeţul Ilfov.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Conform comunicatului de presă al Primăriei Sectorului 4, în următoarele maximum 15 zile, documentaţia va fi verificată de către reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Achiziţii Publice (ANAP), urmând ca la finalul acestei perioade, în cazul în care nu vor fi necesare clarificări sau completări, anunţul de participare să devină public pentru toţi operatorii economici interesaţi. Din acel moment, aceştia vor avea la dispoziţie un termen de 60 de zile în care să depună ofertele, urmând ca, după atribuirea şi semnarea contractului de executare a lucrărilor de proiectare şi de execuţie, câştigătorul/câştigătorii licitaţiei să aibă la dispoziţie un termen total de 60 de luni pentru construcţia efectivă.
Din acest interval, primele 10 luni sunt destinate primei faze de proiectare, astfel încât construcţia efectivă să poată fi demarată cât mai rapid posibil. Ulterior, vor fi realizate, în paralel, pe tronsoane clar definite, atât procedurile de proiectare, cât şi cele de construire.