Google prezintă, marţi, studiul care analizează comportamentul de cumpărare al românilor
Google România organizează, marţi, un eveniment online în cadrul căruia va prezenta rezultatele studiului Smart Shopper, ce analizează comportamentul de cumpărare al românilor, scrie Agerpres.
Conform reprezentanţilor companiei, analiza porneşte de la obiceiurile de achiziţie online/offline cu care s-a ieşit din pandemie şi merge către modificările ce se observă în această perioadă, caracterizată de incertitudini economice.
Concluziile studiului vizează aspecte, precum: câţi români cumpără online, pe ce categorii de vârstă, dispozitivele folosite, nemulţumirile la achiziţia online, pentru ce tip de produse a crescut interesul în căutări în această perioadă sau la ce cheltuieli renunţă unii români, conform căutărilor pe Google.
Gazdele evenimentului vor fi Oana Dumitrescu - industry manager Google România, şi Florin Pravai - head of domestic market Google România, iar invitaţii sunt: Raul Filip - director de achiziţii la Altex, Raluca Radu - country manager la Answear, precum şi Mădălina Simion - consumer & marketing intelligence manager în cadrul L'Oreal România.