Fundația World Vision transformă dorințele de Crăciun în realitate pentru copiii din mediul rural
9 din 10 copii din mediul rural se simt triști în perioada sărbătorilor, arată un studiu recent.
Peste 75% dintre ei nu au mers niciodată la un spectacol de Crăciun sau într-o excursie în vacanța de iarnă. Tocmai de accea, vor de la Moș Crăciun lucruri simple: zapadă sau experiențe.
100 de elevi din Calărași și-au văzut dorința împlinită. Au fost pentru prima dată la un Târg de Crăciun.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Acești copii au ajuns pentru prima oară la un Târg de Crăciun. Sunt de la o școală din județul Călărași și cei mai mulți provin din familii cu situații financiare modeste.
Ioana are 9 ani și face parte dintr-o familie cu patru copiii. Materia ei preferată la școală este limba engleză, de aceea și dorește de la Moș Crăciun o carte de engleză și jucării pentru frații mai mici. Și-a dorit și o excursie cu clasa, iar cei de la Fundația World Vision i-au adus pe toți la Târgul de Crăciun.
Ioana: „Da, mi-am dorit să trecem toți prin această experiență.”
Potrivit unui studiu făcut de World Vision, 9 din 10 copii din mediul rural sunt nefericiți în perioada sărbătorilor, pentru că atmosfera din familiile lor nu este cea prezentată în cărți și reclame. Își văd părinții stresați din cauza banilor, sau sunt plictisiți pentru că nu au nimic distractiv de făcut.
Profesor: „Din punct de vedere al condițiilor sociale sunt copii normali pentru România noastră, bineînțeles cu probleme acasă, cu salarii mici la părinți, cu nevoi multe și cred că pentru 90% dintre ei este prima data când sunt la un târg de Crăciun.”
Fundația World Vision sprijină copiii din comunitățile defavorizate și încearcă să ofere experiențe plăcute prin campania „Iarna pe o altfel de uliță". Ținta este să ducă pentru prima dată 2.500 de copii de la sate într-o excursie bogată în experienţe de Crăciun.
Mihaela: „Un studiu pe care îl facem anual, pentru că vrem să vedem care sunt nevoiele copiilor, care sunt experiențele pe care le-au trăit sau nu le-au trăit, ce și-ar dori copiii noștri.”
Ce care vor să sprijine campania o pot face printr-un SMS la 8864, cu textul SPERANŢĂ, sau direct pe site-ul World Vision România.