De ce dă mesaje de eroare platforma de înscriere online pentru vaccinarea anti-COVID-19
Cei care au încercat să acceseze platforma oficială pentru programarea la vaccinul contra COVID au constatat că nu îşi pot înregistra datele în ea. Autorităţile explică acum şi de ce.
Potrivit comunicatului oficial care aduce clarificări privind folosirea platformei de înscriere pentru vaccinarea contra COVID-19, "în acest moment, programările în platforma https://programare.vaccinare-covid.gov.ro/ sunt disponibile doar pentru persoanele din etapa I - care își desfășoară activitatea în domeniile sănătății și social – sistem public și privat.
Pentru etapa 1 (Persoanele incluse în categoria lucrătorilor din domeniile sănătății și social – sistem public și privat), înscrierile se realizează la nivelul persoanelor juridice.
Mai exact, fiecare instituție desemnează responsabili care să facă programarea centralizat pentru personalul care dorește să se vaccineze.
Pașii pe care trebuie să îi parcurgă persoana care înregistrează programări sunt prezentați în Manualul de utilizare."
De ce apare mesajul de eroare "persoană inexistentă"
Cei care au încercat să se înregistreze pe această platformă în ultimele ore au constat că le apare mesajul de eroare "persoană inexistentă", chiar dacă datele introduse sunt corecte.
A apărut, de asemenea, şi informaţia falsă că pentru înregistrarea persoanelor fizice ar fi nevoie de semnătură electronică - deşi manualul oficial precizează clar că aceasta e necesară pentru persoane juridice. Clarificările transmise acum de Guvern răspund la aceste nelămuriri.
Sursa: StirilePROTV
Etichete: platforma, mesaj, vaccinare, programare, eroare, semnatura electronica,
Dată publicare:
28-12-2020 22:18