Campania publicitara care a ridicat publicul in picioare la Cannes Lions. Obama si Mourinho sunt "protagonisti"
Printre lucrurile frumoase legate de Cannes Lions se numara si faptul ca este o ocazie minunata de a descoperii lucrari interesante din sfera publicitatii, chiar daca nu au fost foarte cunoscute publicului larg inainte de festival.
In aceasta categorie intra si o campanie amuzanta din Spania, care a castigat un gold Lion la sectiunea Film Craft de la Cannes. In cadrul festivalului, Film Craft face referire la calitatea si esteticul procesului de filmare.
Campania a fost realizata pentru clientul Radio Euskadi, un post de radio din Spania ce difuzeaza muzica si stiri. Spoturile au mizat pe un mix dintre aceste componente, intr-un mod in care au adus zambetul pe chipurile privitorilor.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Aceasta a fost, de altfel, si reactia celor aflati in sala de la Cannes Lions, care au aplaudat entuziasti productia agentiilor EiTB Dimension si Basque Agency.