Reclama de Craciun care a emotionat o lume starneste cele mai ciudate reactii. Decizia luata de o femeie
Cea mai trista reclama de Craciun din lume, dupa cum au catalogat-o milioane de oameni pe retelele de socializare, starneste reactii nebanuite.
O femeie sustine ca si-a anulat zborurile in interes de serviciu, doar ca sa stea mai mult timp cu parintii ei de sarbatori. A vazut clipul in care un batran este ignorat de toti cei dragi de Craciun, si, ca sa-si adune familia laolalta, isi insceneaza moartea. Clipul a depasit 20 de milioane de vizualizari.
Clipul face reclama unui lant de magazine din Germania, insa a depasit granita comercialului cu un mesaj zguduitor: sa nu-i amanam la nesfirsit pe cei dragi pentru ca atunci cand vom dori sa le fim alaturi s-ar putea sa fie prea tarziu.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Reclama a creat insa si reactii adverse. Iar presa internationala a catalogat clipul in care batranul isi insceneaza moartea ca sa-si adune nepotii si copiii la masa de Craciun, drept o manipulare cruda si tragica.
"Sa-ti insinuezi moartea e cel mai bun motiv de cina", spun ziarele, ironice. Foarte multi oameni au renuntat insa la munca sau la alte treburi ca sa petreaca mai mult timp cu batranii lor.
Georgiana Rilley: "Am vazut-o, stateam intr-un colt si plangeam, iar sotul m-a intrebat ce am patit, la ce ma uit? Ma face sa plang de fiecare data. Cred ca m-am uitat de 4 ori si de fiecare data ma impresioneaza".
Directorul de creatie al agentiei care a facut clipul sustine ca isi dorea sa lanseze un mesaj emotional despre ceea ce este cu adevarat important de sarbatori.
Trista, inspirata sau emotionanta, reclama face inconjurul lumii pe Facebook si pe alte retele de socializare.